قدس/حسين شاهسمند: با هدف حل مشکلات مردم جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسؤولان شهري گلبهار با حضور امام جمعه اين شهر در مسجد حضرت زينب(س) واقع در يکي از پروژه‌هاي مسکن مهر گلبهار برگزار شد. در اين نشست که جمع زيادي از اهالي مجتمع‌هاي مسکن مهر و رؤساي ادارات شهر حضور داشتند، حاضران به طرح مشکلات خود پرداختند و خواستار توجه مسؤولان به اين مشکلات شدند.

مسؤولان براي مشکلات «گلبهار» فقط جلسه برگزار کرده‌اند!

حمل و نقل، فضاهاي آموزشي، درماني، ساخت بيمارستان، پارک و فضاهاي سبز، روشنايي، عدم آماده سازي معابر، جمع آوري زباله‌ها، نبود آرامستان و... از جمله مشکلاتي است که مردم از آن گلايه دارند.

 ضرورت استقرار ادارات در گلبهار
رئيس شرکت برق گلبهار در اين جلسه با اعلام اينکه برق اين شهر هم اکنون مستقل شده است، گفت: با استقرار برق ما مي‌توانيم از اين پس بيشتر به مردم خدمات ارايه نماييم.
وي با اشاره به گلايه‌هاي مردم درخصوص ناکافي بودن روشنايي معابر گفت: قول مي‌دهم تا پايان سال 94 مشکلات روشنايي مردم در محلات را حل کنيم و اين در اولويت کارهايمان قرار دارد.
رئيس شوراي شهر گلبهار هم خواستار استقرار ادارات و سازمان‌هاي خدمات استان در اين شهر شد و گفت: تا زماني که ادارات خدمات استان در اين شهر استقرار پيدا نکنند نمي‌توان به مردم آن گونه که در شأن آن‌هاست خدمات ارايه کرد و ما مجدانه به دنبال استقرار ادارات در اين شهر هستيم.
 بايد خروجي جلسات حل مشکلات مردم باشد
امام جمعه گلبهار پس از شنيدن درد و دل‌هاي مردم و پاسخ مسؤولان شهري گلبهار که براي جمع‌بندي صحبت‌ها پشت تريبون رفت، ابتدا از نبود آرامستان در اين شهر انتقاد کرد و گفت: بايد پرسيد مسؤولان طي 22 سال گذشته چه کاري انجام مي‌دادند که هنوز نتوانسته‌اند محل مناسبي براي آرامستان مردم در اين شهر در نظر بگيرند.
حجت الاسلام والمسلمين مروج با اشاره به مراجعات مردمي و درخواست‌هاي متعدد مردم درخصوص آرامستان گفت: مسؤولان بايد تا پايان سال 94 مشکل آرامستان شهر را برطرف کنند.
وي با بيان اينکه در بسياري از روستاها بيش از يک آرامستان وجود دارد، گفت: در اين شهر وقتي از مسؤولان پرسيده مي‌شود براي آرامستان مردم چه کرده‌ايد، مي‌گويند جلسه گذاشته‌ايم چرا خروجي اين جلسات به حل اين مشکل منجر نمي‌شود.
وي با بيان اينکه عادت ندارم مشکلات را ابتدا به مردم انتقال دهم، افزود: مشکلات موجود را در جلسات خصوصي با مسؤولان در ميان گذاشته‌ام و اميدوارم مسؤولان به مشکلات مردم در اين شهر توجه بيشتري داشته باشند.
وی، ضمن قدرداني از مسؤولان و اداراتي که در گلبهار استقرار پيدا کرده‌اند، گفت: تقاضاي مردم اين است که ادارات و سازمان‌هاي خدمات رسان هر چه زودتر در شهر استقرار يابند که اميدوارم اين خواسته مردم مورد اجابت مسؤولان قرار گيرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.