سه نمايشگاه بين‌المللي و يک نمايشگاه اختصاصي از کشور ايتاليا امروز(۲۰ دي) در محل دائم نمايشگاه بين المللي تهران افتتاح مي شود.

آغاز به کار چهار نمایشگاه بین المللی در تهران از امروز
به گزارش میزان، در ششمين نمايشگاه بين‌المللي خانه مدرن، معماري داخلي و دکوراسيون 203شرکت داخلي و 65شرکت خارجي از 16کشور شامل آلمان، آمريکا، اسپانيا، انگلستان، امارات متحده عربي، ايتاليا، برزيل، بلژيک، تايوان، سوئيس، ژاپن، عمان، چين، فنلاند، هنگ کنگ و کره جنوبي در فضاي نمايشگاهي به وسعت بيش از 17,800 مترمربع آخرين محصولات و دستاوردهاي خود در زمينه توليد انواع دكوراسيون نمايشگاهي، هوشمند سازي منازل، كاغذ ديواري، ديوار پوش، كفپوش، پرده، سنگ، رنگهاي دكوراتيو، طراحي سازه و طراحي دكوراسيون داخلي، نما، محوطه و ساختمان پيش ساخته را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.
همچنين در هشتمين نمايشگاه بين‌المللي سيمان، بتن، تکنولوژيهاي ساخت و ماشين آلات وابسته 125 شرکت ايراني و 11 شرکت خارجي از 6 کشور فعال در اين صنعت شامل : آلمان، ايتاليا، ترکيه، فرانسه، چين و ژاپن در فضايي به مساحت 7,500 متر مربع حضور دارند.
مشارکت کنندگان در اين بخش جديدترين محصولات و كالاهاي خود در زمينه توليد انواع سيمان و بتن، فرآورده نسوز و  ماشين آلات وابسته را به معرض نمايش گذاشته اند.
در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي لوستر و چراغهاي تزييني نيز 138 شرکت ايراني و 5 شرکت خارجي از 4 کشور ايتاليا، تايوان، ترکيه و چين در فضايي به متراژ بيش از 18,100 متر مربع حضور دارند که در زمينه توليد انواع روشنايي، لوستر، چراغهاي تزييني، آباژور و ... فعاليت داشته و آخرين نوآوريهايي خود را در اين عرصه به بازديدکنندگان ارايه مي کنند.
همچنين در دومين نمايشگاه بين‌المللي اختصاصي ايتاليا در ايران هم 60شركت توليدي و خدماتي ايتاليايي به همراه هيئت معماري و اتاقهاي بازرگاني منطقه اي ايتاليا در فضايي به مساحت بيش از 2,900 متر مربع حضور دارند که در زمينه خدمات فني مهندسي و  شرکتهاي ساختماني جهت سرمايه گذاري مشترک(هتل سازي، ساخت فضاهاي شهري، معماري، دکوراسيون داخلي)، مبلمان وتجهيزات اداري و منزل، تجهيزات آشپزخانه، حمام، درب و پنجره و... دستاوردهاي خود را جهت بازديد متخصصان و علاقمندان در معرض نمايش قرار داده اند.
اين چهار نمايشگاه تا چهارشنبه 23 دي 1394  برقرار بوده و از ساعت 9 تا 17 پذيراي علاقمندان و متخصصين در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران هستند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.