۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 336506

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران با وجود مذاکراتی که با پرسپولیس داشت به همراه تیم خود راهی اردوی ترکیه شد.

بازیکن مد نظر پرسپولیس به ترکیه رفت

به گزارش قدس آنلاین، اعضای تیم فوتبال نفت تهران ساعت ۱۱ صبح امروز (بکشنبه) در ورزشگاه شرکت نفت، واقع در تهرانسر حضور پیدا کردند و ناهار را در کنار یکدیگر خوردند. سپس کاروان ۴۰ نفره نفتی ها ساعت ۱۲:۴۵ورزشگاه تهرانسر را به مقصد فرودگاه امام (ره) ترک کرد تا ساعت ۱۵:۳۰ تهران را به مقصد استانبول ترک کرده و از آنجا نیز با پروازی دیگر راهی آنتالیا شوند تا در هتل " ریو کالا بلک" استقرار پیدا کنند. این هتل در فاصله ۲.۵ کیلومتری شهر کادریه استان آنتالیا قرار دارد که فاصله آن از فرودگاه ۲۷ کیلومتر و شهر آنتالیا نیز ۳۵ کیلومتر است.

علیرضا بیرانوند نیز در این سفر نفتی‌ها را همراهی می‌کند و فقط الویز نانگ و کارلوس سانتوس در این اردو حضور ندارند. رحیم ایرانیان، سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، به دلیل بیماری مادرش نفتی ها را همراهی نمی کند.

با نظر کادرفنی تیم فوتبال نفت تهران قرار بود با توجه به بازی پلی آف نفت و الجیش در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا این تیم دو بازی تدارکاتی با حریفان عربی در اردوی آنتالیا انجام دهد اما به دلیل مسائل اخیر پیش آمده این موضوع منتفی و نفتی‌ها با حریفان تدارکاتی دیگری بازی می‌کنند.

نفتی ها نخستین جلسه تمرین خود را فردا برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.