در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال تأسیسات دریایی تهران و اقتدار نوین فردوسی مشهد، نیروهای حراست اداره کل با یکی از عکاسان ورزشی مشهد، برخورد ناشایستی داشتند و همین مسئله سبب نامه نگاری انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی شده است.

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مورد برخورد ناشایست با خبرنگاران توضیح دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و اقتدار نوین فردوسی مشهد، نیروهای حراست اداره کل با یکی از عکاسان ورزشی مشهد، برخورد ناشایستی داشتند و همین مسئله سبب نامه نگاری انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی شده است.

در پی اتفاقات ر‌خداده و برخورد ناشایست نیروهای حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با یکی از عکاسان، در حاشیه دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور، انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی، طی نامه‌ای خواستار ارائه توضیحات از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شد.

در این نامه خطاب به «کوروش صبوریان» آمده است؛ «همان‌طور که مستحضرید برای چندمین بار برخورد ناشایست نیروهای حراست اداره کل متبوع شما، موجب تکدر خاطر و البته اختلال در انجام وظایف جامعه خبری خراسان رضوی و این‌بار عکاسان زحمتکش شد.

این نامه ادامه می‌دهد: پیش از این هم گرچه شفاهاً، کتباً، رسمی و دوستانه به حضرتعالی موارد عدیده برخوردهای عجیب و غریب نیروهای حراست را گوشزد کرده بودیم، این بار اما علاوه بر تاکید بر حضرتعالی، یادآور می‌شویم که در صورت عدم پیگیری موضوع و اعلام رسمی موضع اداره کل ورزش و جوانان در قبال این بی‌اخلاقی‌های پیاپی نسبت به اصحاب رسانه، جامعه رسانه‌ای خراسان رضوی از تمامی پتانسیل خود برای حل این معضل در مراجع بالاتر و کشوری، استفاده خواهد کرد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.