قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "ضبط فیلم های رمانتیک در مجلس" و "حذف گازانبری یارانه ها" تا "بمباران عربستان توسط ظریف!"

جدیدترین توصیه رئیس جمهور به منتقدان

روزنامه "قدس" از مراسم گشایش فاز 15 و 16 پارس جنوبی می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "رئیس جمهور: تبلیغ رکود مغرضانه است"

در این روزنامه و به نقل از "روحانی" می خوانیم: "دولت با وجود همه توطئه ها بر سر قول های خود پابرجاست و ان شاالله در روزهای آینده شاهد در هم پیچیده شدن تومار تحریم در کشور خواهیم بود"

روزنامه "وطن امروز" در تیتر یک خود می نویسد: "اظهارنظر عجیب حسن روحانی درباره وضعیت نابسامان تولید در کشور: از رکود صحبت نکنید!"

روزنامه "عصرایرانیان" نیز از "جدیدترین توصیه رئیس جمهور به منتقدان" نوشته است. تیتر یک این روزنامه به این شرح است: "روحانی: از رکود صحبت نکنید!"

 

پاتک ابر پروژه سپاه به تحریم ها

روزنامه "جوان" با بیان اینکه "ایرانی ترین مگاپروژه نفتی به بهره برداری رسید" در تیتر یک خود نوشت: "پاتک ابر پروژه سپاه به تحریم ها"

روزنامه "سیاست روز" با بیان اینکه "فازهای 15 و 16 پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی به بهره برداری رسید" در تیتر خود از آن به عنوان "افتتاح ایرانی ترین فاز پارس جنوبی" یاد کرد.

روزنامه "وقایع اتفاقیه" از افتتاح فازهای 15و 16 پارس جنوبی نوشته است و از آن به عنوان "دمیدن جان تازه در کالبد گاز" یاد کرده است. این روزنامه به نقل از "زنگنه" نوشته است: "دولت به دنبال نمایش نیست"

روزنامه "هشمهری" نیز از "شکوفایی اقتصادی در زمستان تحریم" می نویسد.

                 

برکناری؛ پس لرزه تسخیر سفارت

روزنامه "هشمهری" در تیتر یک خود نوشت: "برکناری؛ پس لرزه تسخیر سفارت"؛ در این روزنامه می خوانیم: "پس از برکناری معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران به دلیل قصور در انجام وظیفه در حادثه حمله به سفارت عربستان در تهران، روز یکشنبه فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی نیز از سمت خود برکنار شد"

روزنامه "قانون" با بیان اینکه " روز گذشته برخی واکنش‌های اعتراضی رسانه‌هاي تند‌رو به ماجرای د‌ستگیری‌ها و اعتراض آشکار آن‌ها به د‌ستگاه‌های امنیتی نشان می‌د‌هد‌ که چنین تفکر و رفتار مخربی چند‌ان هم بی‌پشتوانه و حامی نبود‌ه است." در تیتر یک خود نوشت: "ناله تند‌‌‌روها برای خود‌‌‌سرها"

در این روزنامه نوشته شده است: "رسانه‌هايي مانند‌ رجانيوز به د‌ستگيري متهمان پروند‌ه حمله به سفارت اعتراض د‌ارند‌. اين رسانه‌ها با تماشاگر خواند‌ن جماعت حمله ور به سفارت سعود‌ي مي‌نويسند‌: د‌ر هفته اخیر و با هماهنگی وزارت کشور و اطلاعات،  تعد‌اد‌ زیاد‌ی از تماشاکنند‌گان تجمع مقابل سفارت عربستان به د‌اد‌سرای امنیت اوین احضار  و اکثر آنها بازد‌اشت شد‌ه اند‌."

 

ضبط فیلم های رمانتیک در صحن مجلس!

روزنامه "آفتاب یزد" از "ضبط فیلم های مانتیک در صحن مجلس!" خبر می دهد. این روزنامه می نویسد: "روز گذشته برخی از بهارستانی ها راهرو و صحن مجلس را برای ضبط بخشی از فیلم های انتخاباتی خود برگزیدند که طی آن از سایر نمایندگان خواستند تا پیرامون عملکرد آنها سخن بگویند. بدین ترتیب نمایندگان مجلس در این فیلم ها به تایید عملکرد همکاران خود و تمجید از آنان می پرداختند."

 

حذف گازانبری یارانه نقدی

روزنامه "وطن امروز" از ادامه ابهام ملاک های حذف یارانه و فرآیند عجیب اعتراض حذف شوندگان نوشته است. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "حذف گازانبری یارانه نقدی"

این روزنامه می نویسد: " دولت یارانه نقدی بخشی از مردم را قطع کرد اما هیچ‌گاه علت آن را اعلام نکرد. مردم باید می‌دانستند ملاک حذف افراد از لیست یارانه‌ها چیست. آیا داشتن یک منزل یا خودرو یا سفر خارجی می‌تواند ملاک ثروتمند بودن و عدم نیاز به یارانه نقدی باشد؟ دولت هیچ‌گاه ملاک‌های حذف افراد را اعلام نکرد چون می‌دانست حذف از یارانه نقدی با خطای زیادی همراه خواهد بود و ملاک‌ها، اصلا عقلانی و منطقی نیست."

 

ظریف عربستان را بمباران کرد!

روزنامه "قانون" با اشاره به مقاله وزیر امور خارجه ایران، در یکی از تیترهای خود نوشت: "ظریف عربستان را بمباران کرد!"

در بخشی از مقاله ظریف می خوانیم: "عربستان سعود‌ی نگران است که با کنار رفتن پرد‌ه بهانه جویی های هسته‌ای، تهد‌ید‌ جهانی واقعی، یعنی نقش فعال این کشور د‌ر پشتیبانی از افراط‌گرایی خشن نمایان شود‌. جلوه‌های توحش و بربریت آشکار است. د‌ر خانه، جلاد‌ان د‌ولتی با شمشیر گرد‌ن می‌زنند‌  مشابه اعد‌ام اخیر 47 زند‌انی د‌ر یک روز، شامل یک عالم محبوب مذهبی که عمرخود‌ را وقف ترویج د‌فاع مسالمت آمیز از حقوق مد‌نی نمود‌ه بود‌. د‌ر خارج هم، مرد‌ان نقاب د‌ار سرها را با چاقو از بد‌ن جد‌ا می کنند‌.

فراموش نکنیم که عاملان بسیاری از اقد‌امات تروریستی، از واقعه د‌هشتناک 11 سپتامبر گرفته تا تیراند‌ازی د‌ر سن برنارد‌ینو و د‌یگر صحنه های توحش افراطی د‌ر این فاصله و تقریبا تمامی اعضای گروه‌های افراطی نظیر القاعد‌ه و جبهه النصره، یا از اتباع سعود‌ی هستند‌ یا توسط عوامفریبانی که به پشتوانه د‌لارهای نفتی د‌هه‌هاست پیام های ضد‌ اسلامی نفرت و فرقه گرایی را ترویج می کنند‌، شست‌وشوی مغزی شد‌ه‌اند‌."

تیتر دو روزنامه دیگر در خصوص مقاله ظریف در نیویورک تایمز به این شرح است:

دنیای اقتصاد: "رمزگشایی ظریف از پروژه آل سعود"

اسرار: "جلوه های بربریت آل سعود آشکار است"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.