قدس انلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛از آن جایی که مردم هرگونه نارسایی در جامعه مشاهده می‌کنند قبل از هر چیز به نیروی انتظامی سوءظن و یا حسن ظن پیدا می‌کنند، انتظار است که این مجموعه مدام و مستمر بر تحرک، پویایی و مراقبت‌های  درون مجموعه‌ای و بر توانمندی‌های خود بیفزاید و به این ظرفیت‌ها و داشته‌های خود قانع نشود.

دمیدن روح اخلاق‌مداری و تعهد از مهم‌ترین وظایف مجموعه عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیروی انتظامی را بازوی امنیتی درون کشور دانست و تاکیدکرد: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف تأمین امنیت و ارتقاء توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نباید به هیچ حدی قانع باشد بلکه باید روز‌به روز بر تحرک و پویایی خود بیفزاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی را یک مجموعه تلاش‌گر، متحرک و پویا دانست و گفت: در درون مجموعه نیروی انتظامی تلاش خوبی در جهت سالم سازی درون مجموعه ای و بالا بردن کیفیت کارها و خدمات صورت می گیرد که همین تحرک و پویایی موجب شده است که مردم با یک نگاه امیدوارانه به این مجموعه نگاه کنند.

امام جمعه شهرکرد تحرک و پویایی را یک فاکتور مثبت برای هر مجموعه خواند و تصریح کرد: در هر دستگاهی که تحرک و پویایی مشاهده شود طبعا آن مجموعه را می توان یک مجموعه موفق نامید هر چند که آن چه که مدنظر است تحقق پیدا نکند و نکرده باشد و خوشبختانه نیروی انتظامی نیز جزو آن مجموعه های موفقی است که تحرک و پویایی در آن نمود دارد و مدام و مستمر خودشان را رصد می کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی را بازوی امنیتی درون کشور دانست و افزود: همه ی نگاه عموم جامعه در جهت مسائل امنیتی و ایجاد و استقرار امنیت در کشور پیش از آن که به دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و شورای تأمین که به عنوان تصمیم گیرنده گان نهایی در همه ی أمور هستند، باشد به نیروی انتظامی است زیرا نیروی انتظامی در صحنه و جلوی چشم همگان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف تأمین امنیت و ارتقاء توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نباید به هیچ حدی قانع باشد تأکید کرد: از آن جایی که مردم هرگونه نارسایی در جامعه مشاهده می‌کنند قبل از هر چیز به نیروی انتظامی سوءظن و یا حسن ظن پیدا می‌کنند، انتظار است که این مجموعه مدام و مستمر بر تحرک، پویایی و مراقبت‌های  درون مجموعه‌ای و بر توانمندی‌های خود بیفزاید و به این ظرفیت‌ها و داشته‌های خود قانع نشود.

امام‌جمعه شهرکرد نمود پیدا کردن فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در جامعه را مستلزم سلامت تمام‌عیار درون مجموعه دانست و گفت: اگر می‌خواهید اقدامات شما در بیرون از جامعه ظهور و بروز داشته باشد باید ایمان، اخلاق، تعهد، نظارت تمام‌عیار و سلامت به معنای واقعی کلمه در درون مجموعه شما حاکم باشد.

وی افزود: دمیدن روح اخلاق‌مداری و تعهد از مهم‌ترین وظایف مجموعه عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مسئولیت سنگین و حجم بسیار گسترده کارها در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق تا مسئله مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکی و تأمین امنیت عمومی و هوشیاری و تلاش گسترده برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمن بخشی از وظایف و کارهایی است که  نیروی انتظامی باید انجام بدهد و این‌ها کارهای کم و کوچکی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام دمیدن روح اخلاق‌مداری و تعهد در درون مجموعه نیروی انتظامی را از رسالت‌ها و وظایف مهم مجموعه عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بالا بردن ظرفیت‌های معرفتی، اخلاقی، بصیرتی، فکری، سیاسی در همه عرصه  ازجمله مسائل مهمی است که مسئولین عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی باید نسبت به آن نقش‌آفرین باشند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از اجرای طرح نهضت روشنگری و حفظ قرآن کریم در ناجا خبر داد و گفت: دراین طرح‌ها کارکنان ناجا با اجرای برنامه‌های مختلف با تهدیدها و هجمه‌های دشمن  آشنا می‌شوند.

 وی گفت: با اجرای طرح نهضت حفظ قرآن کریم در حال حاضر ده‌ها هزار نفر ازکارکنان و خانواده‌های نیرو های انتظامی مشغول حفظ قرآن هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.