۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 337500

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

تساوی امیدهای ایران و سوریه در نیمه اول

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریو از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال ایران و سوریه در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

محمد خاکپور در این مسابقه کار را با محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی، میلاد محمدی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری آغاز کرد.

در دقایق ابتدایی بازی بازیکنان دو تیم بیشتر به محک زدن همدیگر مشغول بودند و برای همین اشتباه در پاس‌های بازیکنان زیاد بود.

یخ بازی در دقیقه ۱۳ و با ضربه ایستگاهی علی کریمی شکست که این ضربه توسط دروازه‌بان سوریه دفع شد. لحظاتی بعد میلاد محمدی ضربه سنگینی را به سمت دروازه سوریه زد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ هم پاس عرضی مهدی ترابی داخل شش قدم سوریه به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه اسماعیلی از بالای دروازه به اوت رفت. هرچند سوری‌ها هم یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه به دست آوردند ولی اشتباه دروازه‌بان این تیم در دقیقه ۳۲ تیم ایران را در آستانه به ثمر رسیدن گل اول قرار داد؛ جایی که مدافع سوریه پاس رو به عقبی را به گلر این تیم داد ولی توپ از زیر پای دروازه‌بان رد شد و در نهایت راهی اوت شد.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.