قدس آنلاین: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری، اجساد ۲۸ نفر که بر اثر برق‌گرفتگی در استان اصفهان جان خود را از دست داده بودند به مراکز پزشکی قانونی منتقل شدند که از این تعداد، ۲۴ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند.

امسال در اصفهان ۲۸ نفر بر اثر برق گرفتگی جان باختند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر علی سلیمان‌پور با اعلام این خبر افزود: در 8 ماهه سال جاری، تعداد 133 نفر در استان اصفهان بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند که 64 درصد از آنها مرد بودند.
وی افزود: همچنین در این مدت، 46 نفر شامل 42 مرد و 4 زن در سطح استان بر اثر غرق‌شدگی جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل، 44 نفر بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در 8 ماهه امسال، جسد 133 نفر با تشخیصِ مرگِ ناشی از سوختگی در مراکز پزشکی قانونی اصفهان معاینه شدند که از این تعداد 85 نفر مرد و 48 نفر زن بودند.
سلیمان‌پور با اشاره به کاهش 12 درصدی مرگ ناشی از سوختگی در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: در این مدت، 9 نفر شامل 8 مرد و یک زن بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.