عضو کمیسیون امنیت ملس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پایان مهلت قانونی هیئت مدیره قبلی پدیده شاندیز قرار است هیئت مدیره جدیدی تشکیل شود.

هیئت مدیره جدید "پدیده شاندیز" به زودی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد‌رضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: پدیده پرونده راکد نیست و اکنون تقریباً همه دستگاه‌های ذی‌ربط مرتب در این مسئله دخیل هستند.

وی گفت: ظاهر امر این است که با توجه به پایان مهلت قانونی هیئت‌مدیره قبلی قرار است هیئت مدیره جدیدی تشکیل شود و همه اختیارات را آقای پهلوان و هیئت مدیره به دادستان دادند تا هر‌چه آنان تصمیم بگیرند، از جانب هیئت‌مدیره قبلی و آقای پهلوان اختیار کامل داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرار است هیئت مدیره جدید تشکیل شود تا در راستای احقاق حقوق مردم کار ساخت و ساز و تبلیغات و فروش و هر آنچه را که در گذشته بوده است، دنبال کند.

محسنی ثانی خاطرنشان کرد: امیدواریم پیشنهادات تا هفته آینده به تصویب مسئولان ذی ربط در سطح کشور رسیده و ابلاغ شود و کار نیز رسماً آغاز شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید از تبریز IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    3 0
    با سلام تو رو قسم به اقا امام رضا .. پیگیر باشید ما 120 هزارسهامداران و تعهد نامه دارها و 30 هزار کارگر از کار بیکار شده روز و شب نداریم === دستمان بجایی بند نیست ... باتشکر فراوان از شما عزیزان چشم براه هستیم
  • بیچاره IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    1 0
    بخدامن مستاجرم،دیگه خسته شدم،کل داراییم توی پدیده بلوکه شده البته بخدا وام گرفتم که سرمایه گذاری کنم تا شاید وضعمان بهترشودکه نشدفقط قسط با مبلغ بالا برای ما مانده،تازه مریض هم هستم وهزینه های درمانمان هم بالاست شمابگین مابایدچکارکنیم تایکی به دادمابرسه،آخه بااین کرایه خونه های سنگین بایدچکارکنیم.مسئولان ذی ربط شماروبخداقسمتون میدم که زودتر یه راهی برای رسیدن ما به پولهایمان رابکنید
  • منوچهر احسانی بد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    باسلام .به خدا من کل زندگی ام را بخاطر پدیده باختم .دیگه خسته شدیم