مدیرعامل باشگاه نفت تهران کنایه عجیبی را به دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس زد.

هشدار و کنایه عجیب به دروازه‌بان موردنظر پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین،‌ در حالی که گفته می‌شود باشگاه نفت تهران در ازای انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس خواهان مهدی طارمی شده است، منصور قنبرزارده واکنش جالبی به این خبر داشته است.

مدیرعامل نفت با ناراحتی از عملکرد باشگاه پرسپولیس در خصوص دروازه‌بان تیم نفت، گفت: به اعتقاد من هر کاری باید اخلاقی صورت بگیرد. ما هم یکی از بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهیم اما به خود اجازه نمی‌دهیم که تمرکز آن بازیکن را به هم زده و باعث شویم او نتواند برای تیمش به خوبی انجام وظیفه کند.

وی تاکید کرد: مسئولان پرسپولیس به دنبال بیرانوند بودند و تمرکز بازیکن ما را به هم زدند، ما هم یکی از بازیکنان آنها را می‌خواستیم اما اجازه ندادیم این موضوع رسانه‌ای شود تا خدایی ناکرده تمرکز بازیکن به هم بریزد و نتواند برای تیمش مفید واقع شود.

قنبرزاده در ادامه کنایه عجیبی به دروازه بان تیمش هم زد و درباره وضعیت بیرانوند گفت: این مدت آنقدر از بیرانوند صحبت کردیم که شب‌ها شهر خرم‌آباد را در خواب می‌بینم!

قنبرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: ما به باشگاه پرسپولیس و هر باشگاه دیگر هشدار دادیم که اگر بخواهند تمرکز بازیکنان ما را بر هم بزنند، از لحاظ حقوقی پیگیری خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم هر کسی از راه می‌رسد، بازیکنان ما را هوایی کرده و آنها را تحریک کند که در مقابل باشگاه خود بایستند.

وی در پایان و در خصوص حضور طارمی در نفت تهران گفت: من این قضیه را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب، اما هر کاری بخواهم انجام دهم، اصول حرفه‌ای و اخلاقی را زیر پا نخواهم گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.