عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: اکنون افرادی که باید در مسئله پدیده توضیح دهند و انتظار هم از آنها هست وزارت کشور و استانداری خراسان رضوی است.

پژمانفر: وزارت کشور و استانداری خراسان‌رضوی روند پرونده پدیده را شفاف‌سازی کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ما نسبت به مسائل پدیده اطلاع دقیقی نداریم که مسئولان در این قضیه چه تصمیمی گرفته‌اند و چه کاری را انجام می‌دهند، به‌هرحال تاخیر در این پیگیری‌ها سبب ضربه خوردن به منافع مردم است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تاکید کرد: نسبت به این موضوع باید پیگیری جدی شود تا مردم از بلاتکلیفی بیرون بیایند، یکی از خواسته‌های مردم این است که چرا روشن نمی‌شود که پرونده پدیده چه مسیری را طی می‌کند و باید برای مردم گفت‌وگو صورت گیرد و دعوت به آرامش شوند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: برخی عنوان می‌کنند که نمایندگان در پیگیری پرونده پدیده به‌دنبال کسب رای برای مجلس آینده هستند که این ادبیات کمک‌کننده به حل مسئله نیست و اگر در فضای مجلس گاهی پیگیری می‌کنیم و گاهی پیگیر حضور وزیر اقتصاد و یا وزیر کشور هستیم برای این است که پیگیری از مسیر قانونی طی شود تا این مسئله حل شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی عنوان کرد: اکنون افرادی که باید در این مسئله توضیح دهند و انتظار هم از آن‌ها هست وزارت کشور و استانداری خراسان‌رضوی است که باید بگویند فرآیند کار چیست، هیچ ضرورتی هم ندارد مردم از جزئیات اطلاع داشته باشند اما باید نگرانی آنها درباره اینکه آیا کسی واقعاً پیگیر مسائل آن‌ها هست یا خیر برطرف شود.

پژمانفر تاکید کرد: مردم باید مطمئن شوند که کار آنها پیگیری شود، مردم دنبال این نیستند که مقصر این قضیه پیدا شود مهم این است که مردمی که در آنجا به‌هر دلیلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند، حقوقشان احقاق شود.

وی افزود: اینکه بگوئیم مسئولان در سرمایه‌گذاری مردم در پدیده نقشی نداشته‌اند غلط است، به‌هرحال سالیان متمادی در این زمینه تبلیغات شده و مسئولان نیز آن را نفی نکرده‌اند و استاندار و برخی نمایندگان مجلس نیز در کلنگ‌زنی پدیده حاضر بودند و بخش حاکمیتی در این اتفاق بی‌نقش نبوده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی تصریح کرد: سیاست‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه پدیده برای مردم باید روشن شود و از سوی دیگر مردم نیز مطمئن باشند در نظام جمهوری اسلامی حقوق آن‌ها ضایع نمی‌شود و تظلم خواهی آن‌ها به نتیجه می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید از تبریز IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    1 0
    با سلام ..لطفا شما عزیزان پیگیر باشید تا بعد از یکسال ما از بدبختی بتوانیم در بیاییم ... متشکریم