امام جمعه موقت تهران شهید نوروزی را سربازی غیرتمند در صحنه فتنه دانست و گفت: جهاد امروز بصیرت و شناخت رگه‌های سکولار و فتنه است.

شهید نوروزی در صحنه فتنه سربازی غیرتمند بود/تاکید بر بصیرت افزایی

به گزارش قدس انلاین  و به نقل از مهر، آیت الله کاظم صدیقی در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم  «مهدی نوروزی» که شامگاه پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد، با استناد به آیات سوره محمد اظهار داشت: در این سوره پیام معرفتی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی نهفته و پروردگار به شهدا عنایت خاص دارد.

وی شهید را تافته جدابافته و مقام او را والاتر از بهشت دانست و افزود: بهشت مشتاق و عاشق شهید است و شهید مقام والا و الهی دارد و از این اجتماع بی‌نظیر چشمم روشن و دلم پرامید شد که آینده متعلق به این جوانان است.

آیت الله صدیقی با تاکید بر مسئله قرب الی الله افزود: اگر رنگ خدایی به خود گیرید مخزن الهی و ناصر و معین ضعیف می‌شوید و به داد مردم بی‌پناه می‌رسید و بدانید اگر کسی به طرف خداوند رفت خدا رنگ خود را به او می‌دهد.

وی بیان کرد: زمانیکه برای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مشکلاتی ایجاد می‌شد و در ابعاد علمی و مسئله هسته‌ای باچالش مواجه بودیم کسی نتوانست آسیبی بزند و این‌ها اگر جلوه گرفت همه از نفس امام(ره) و رهبر است و کار یک روحانی بزرگ شده مدرسه حجتیه نیست و کسیکه او را هدایت می‌کند دست خداوند است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قرآن گفت: لطف و عنایت و کرم خداوند شامل شهید شده تا با آمادگی به سمت خداوند برود و ما نیز نباید بگذاریم عمرمان گم شود.

مقام معظم رهبری نگران نفوذی‌هاست

وی با اشاره به اینکه در انتخابات خبرگان تنها حضور کافی نیست، افزود: شهید نوروزی در صحنه فتنه یک سرباز غیرتمند و مهربان بود و الحق و الانصاف حقش شهادت بود.

آیت الله صدیقی با تاکید بصیرت افزایی افزود: جهاد شما امروز جهاد بصیرت و شناخت فتنه و رگه‌های سکولار و اصلاحات است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه بر بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرامین مقام عظمی ولایت تاکید کرد و افزود: اگر ولایت فقیه شما را دعوت به لبیک می‌کند نگران نفوذی‌هاست که برخی آنها را زبیری‌ها تعبیر کردند.

وی ادامه داد: باید این مسئله را جدی گرفت وقتی آقا به شما چشم می‌دوزد به او لبیک بگویید امروز این سید و آقا آنچه که باید می‌گفت اشاره کرد وقتیکه فرمود «نفوذی‌ها قرار نیست از آمریکا و اسرائیل باشد بلکه امروز نفوذی‌ها از داخل کشورند» به لیست‌ها توجه کنید ببینید لیست‌ها از طرف چه کسانی هستند.

آیت الله صدیقی با اشاره به عنوان انقلاب رنگین در جریان فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه‌گران در ایران راه فتنه را باز کردند و جمهوری اسلامی را نمی‌خواستند بلکه جمهوری ایرانی می‌خواستند و روزیکه به امام حسین(ع) جسارت شد هیچ انتقادی نکردند.

جوانان انقلابی در دوران فتنه دشمن را مایوس کردند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی جریانات فتنه ۸۸ اظهار کرد: فتنه گران در روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان» سردادند و قداست نماز جمعه را  به هم ریختند.

آیت الله صدیقی خطاب به جوانان انقلابی این دیار گفت: شما مرد رزم و عشق و ایثار و بصیرتید و همه ابرقدرت‌ها را در دوران فتنه مایوس کردید و لذا باید لبیک یا خامنه‌ای بگویید.

وی مجلس سالگرد شهادت شهید مدافع حرم را اجتماعی معنادار و پیام‌دار توصیف و عنوان کرد: شهید نوروزی ضد فتنه و عاشق هدف بود من در جاهای مختلف شهید نوروزی را دیده بودم شما بوی شهید را می‌دهید و خون شهید در رگ‌های شما جریان دارد.

 آیت الله صدیقی در ادامه با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم بیان کرد: کسانیه در  راه خدا کشته می‌شود را مرده مپندارید و هرگز نگویید که حیف شد نوروزی از دنیا رفت، و حقیقت این است که او پیروز شد و به مقصد رسید و چشمه و خون خدا شد.

بهترین اعمال قرب الی الله است

 وی مجلس شهید را احیاگر دانست و گفت: شهدا در همه جای عالم هستند کسی‌ که در دفاع و در سنگر حرکت به سوی خدا به خون خود آغشته شد را مرده مپندارید خدا در قرآن می‌فرماید شهید پیش خداست، اگر گوش‌ها حجاب نداشته باشد صدای خدا شنیده می‌شنود.

آیت الله صدیقی افزود: نه تنها خدا بلکه پیامبر(ص) نیز تک تک انسان‌ها را صدا می‌زند و پیامبر گرامی اسلام(ص) در همه جای این عالم است، زمانیکه قرآن می‌خوانید لبیک بگویید هنگام نماز لبیک بگویید که خدا صدای شما را می‌شنود.

وی بهترین اعمال را رسیدن به قرب الهی دانست و اظهار کرد: شهید با عملش همیشه در پیشگاه خداست و شما در پنج نوبت نماز خدمت خدا می‌روید خداوند همه را صدا می‌زند حتی گنه‌کاران را و خداوند می‌فرماید اگر شکست خوردید به طرف من بیایید و لبیک بگویید تا شما را اجابت کنم.

آیت الله صدیقی دل را خانه خداوند توصیف و عنوان کرد: پروردگار در وجود انسان‌هاست حال که شهید پیش خداست و خدا در قلب شماست مطمئن باشید هرجا که رفتید خدا باشماست و فریب شیطان را نخورید، شهید از قفس آزاد شد و رنگ خدا گرفت و در یک کلمه صبغة‌الله شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.