سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از شکست تیمش برابر قطر گفت: بازی به طور کامل در اختیار تیم ما بود و توانستیم برنامه های حریف را بهم بریزیم.

دلایل شکست ایران برابر قطر از زبان خاکپور

به گزارش قدس آنلاین، محمد خاکپور پس از شکست ۲ بر یک شامگاه جمعه تیمش برابر قطر در مرحله مقدماتی المپیک گفت: با وجود احترامی که برای قطر و کادر فنی این تیم قائل هستم امروز بازی به طور کامل در اختیار تیم ما بود و اهداف تاکیتکی که داشتیم در زمین اجرا شد و توانستیم برنامه تیم حریف را بهم بریزیم. 

وی افزود: در نیمه اول سعی کردیم از بازیکنان سرعتی و کناری استفاده کنیم. در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم سعی کردیم بازی را در اختیار داشته باشیم. این یک بازی در سطح بین المللی بود که خوشحالم علاقمندان از دیدن این بازی لذت بردند. این موضوع مهمی در فوتبال است. ما شانس های زیادی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد اما قطری ها از چهار موقعیتی که داشتند به دو گل رسیدند.

خاکپور در مورد ضربه پنالتی نیز گفت: بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی را از دست می دهند. روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان ما در این دیدار بود و در سازمان دفاعی ما نمایش خوبی داشت.

وی در مورد دیدار با چین نیز گفت: با توجه به پیروزی امروز سوریه برابر چین ما باید به فکر کسب سه امتیاز دیدار برابر چین باشیم. اگر چه چین حذف شده اما این به معنای ضعیف بودن این تیم نیست. باید تلاش کنیم به همراه قطر راهی مرحله بعد شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد ناراحتی روزبه چشمی در پایان بازی گفت: اینها بازیکنان جوانی هستند و طبیعتا به خاطر باخت ناراحت هستند. با روزبه چشمی هم صحبت کردیم که این اتفاق را فراموش کند. بازیکنان امروز نمایش خوبی داشتند و من به آنها افتخار می کنم.

خاکپور در مورد عملکرد خط دفاعی و آفسایدگیری تیم گفت: به هر حال آفسایدگیری می کند طبیعتا یک بار هم این اتفاق رخ می دهد. این هم جزوی از تاکتیک های فوتبال است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی برابر چین به مرحله بعدی صعود کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    1 0
    بازم غرور كاذب غروري كه باعث شد تركيب تيم ملي همچون آش شعله غلم كار شود واقعا اين مربيان چگونه فكر ميكنن ؟؟؟؟ بازيكني كه تا به حال در دفاع راست بازي نكرده را در يك بازي حساس به كار ميگيرن نشان از جهل و غرور كاذب است. چرا بازيكني همچون ترابي بايد نيمكت نشين باشد؟؟؟؟ چرا نوراللهي را به قطر نبردن؟ چون شاگرد علي دايي بوده؟؟؟ دوستان حسرت 40ساله با اين تيم مربيگري پايان نخواهد يافت؟
  • afshin IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    1 0
    خداوکیلی آقای خاکپور خجالت نمیکش این حرفها رو میگی؟بازی بین المللی داشتی؟کارتاکتیکی؟برنامه های قطر رو بهم ریختی؟شرم بر تو ومایلی کهن وکاشانی.بهتره هرسه نفرشما حواستونو جمع کنید چون مردم باحذف شدن این تیم کنارنیامده وزندگی رابرشما جهنم میکنند درضمن آقای خاکپور بعد ازحذف فکر فراربه ینگه دنیا به سرت نزنه
  • امیرعلی IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    1 0
    کلا تو ایران هیچ کس نمیخواد اشتباهاتش رو قبول کنه!و میگه ما خوب بودیم ولی 80میلیون ایرانی چشماشون بد میبینه
  • nima IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    1 0
    این شد برا ما المپیک.به به ..به به
  • مجتبی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 1
    باز گیر دادن کی روش اصلا شیوه حرفه ای کی روش ببین شیوه علی اصغری استاد مایلی کهن و خاکپور ببین فکر میکننن صد سال پیش همش سانتر میکردن الان باز گیر دادن کی روش خجالت اوره مایلی کهن هم 3 دلیل برای باخت داره 1- کی روش تماشاگر داره 2- داور کی روشی پور بوده 3- گزارشگر کی روشی پور بوده