قدس آنلاین- لرستان: تقویت فرهنگ عمومی جامعه و برنامه‌ریزی جدی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

تقویت فرهنگ عمومی، لازمه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان لرستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان،گفت: باید برنامه‌ریزی جدی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

رضا شیراوژن اظهار داشت: تعامل کلیه دستگاه‌ها اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی چون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در این زمینه ضروری است.

وی  با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه، افزود: تاکنون با برگزاری جلسات تعاملی بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در واقع  گام‌های مؤثری جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و  ارتقای نظم و امنیت برداشته شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان لرستان ، با اشاره به اهمیت همکاری آموزش و پرورش در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت :  هوشیار کردن جوانان و نوجوانان و توانمندسازی آنان نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

شیراوژن آموزش و پرورش را بازوی توانمند پلیس در حوزه‌های مختلف علمی دانست و افزود: تعامل و هم‌‌فکری پلیس و دستگاه‌های مرتبط همچون آموزش و پرورش موجب تقویت امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت علمی معضل‌های اجتماعی، ادامه داد: شناخت درست مشکلات و معضل‌های اجتماعی در برنامه‌ریزی مناسب مؤثر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار کرد: پس از شناخت درست مشکلات اجتماعی باید با آموزش مناسب در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.