فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در تمامی روندها منافع استکباری خود را دنبال می‌کنند که با منافع همه ملتهای دنیا مغایرت دارد. منشأ تمامی اقدامات علیه انقلاب اسلامی ایران آمریکا است.

 آمریکایی‌ها در تمامی روندها منافع استکباری خود را دنبال می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در نشستی که عصر امروز با حضور دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران رسانه‌ای کشور و فعالین گروه‌های جهادی در ستاد این نیرو برگزار شد، از فرمانده نیروی دریایی سپاه تقدیر به عمل آمد.

مدیران مسئول، سردبیران و دست‌اندرکاران رسانه و همچنین فعالین گروه‌های جهادی در این نشست به‌دلیل برخورد مناسب و هوشمندانه نیروی دریایی سپاه با تفنگداران دریایی آمریکا در اطراف جزیره فارسی، از سردار فدوی فرمانده ندسا و کارکنان این نیرو تقدیر کردند.

دریادار فدوی در این مراسم با بیان "نظام سلطه و استکبار به‌سرکردگی آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ما در تقابل بوده‌اند" گفت: در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس به‌ویژه در یک و نیم سال پایانی جنگ آمریکایی‌ها با ادعای تأمین امنیت انرژی جهان وارد خلیج فارس شدند که این حضور نه‌تنها امنیتی را به‌همراه نداشت بلکه بنا بر آمار رسمی ناامنی در منطقه را نه برابر افزایش داد.

وی حضور آمریکا را در منطقه به‌مثابه شر مطلق توصیف و تصریح کرد: آمریکایی‌ها در تمامی روندها منافع استکباری خود را دنبال می‌کنند که با منافع همه ملت‌های دنیا مغایرت دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: منشأ تمامی اقدامات علیه انقلاب اسلامی ایران آمریکا است و دست‌نشاندگان آمریکا توان تصمیم گیری ندارند.

دریادار فدوی در پایان با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: رزمندگان این نیرو همانند گذشته با اقتدار و صلابت در پهنای خلیج فارس و تنگه هرمز از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.