برخی چهره‌های مطرح و شاخص جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت مواجه شدند.

تأیید و رد صلاحیت برخی چهره‌های سیاسی از سوی هیأت‌ نظارت/ محسن هاشمی انصراف داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، برخی چهره‌های مطرح و شاخص جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت مواجه شدند. 

در این میان برخی از چهره‌ها در میان عدم احراز صلاحیت شدگان هستند که برخی از آنها پیش از اعلام نتایج نهایی، انصراف داده‌اند.

اخبار غیررسمی حاکی است که افرادی چون شهاب‌الدین صدر، قدرت‌الله علیخانی، محمد علیخانی، محسن رهامی،‌ جواد اطاعت‌، علی صوفی، فاطمه هاشمی، علی مطهری، احمد پورنجاتی، ابوالفضل شکوری، الیاس حضرتی، مرتضی الویری، محمد اشرفی اصفهانی، داریوش قنبری، محمد خونچمن، محمدجواد حق‌شناس، محمود میرلوحی، ابراهیم اصغرزاده، علی‌محمد غریبانی، اکبر نیکزاد و ... از چهر‌ه‌های سیاسی در تهران و شهرستان‌ها جزء افرادی هستند که صلاحیت آنها از سوی هیات‌های نظارت تایید نشده است.

همچنین بر اساس این اخبار، برخی از افراد از جمله، ساسان والیزاده، محمدرضا عارف، علیرضا محجوب، مصطفی کواکبیان، مجید فراهانی، احمد سالک و قدرتعلی حشمتیان نیز تایید صلاحیت شده‌اند.

در این میان محسن هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

برخی منابع اصلاح‌طلب، انصراف هاشمی از دهمین دوره انتخابات مجلس را به دلیل عدم احراز صلاحیت وی عنوان کرده‌اند. وی قرار بود سرلیست حزب مردمی اصلاحات برای این دوره از رقابت‌های پارلمانی باشد. محسن هاشمی تاکنون درباره اخبار منتشرشده درباره رد صلاحیت و انصراف خود اظهار نظری نکرده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.