رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرایی شدن برجام این موفقیت را به مقام معظم رهبری ، دولت و تیم مذاکره کننده و نیز ملت مقاوم ایران تبریک گفت.

 امیدواریم شاهد لغو واقعی تحریم‌ها باشیم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا گفت: دیروز 26 دی سالروز فرار شاه از کشور بود؛ هیجانات و خوشحالی آن روز ملت را نمی‌توان توصیف کرد. با فرار شاه طومار 2500 ساله شاهنشاهی در هم پیچیده شد.

وی ادامه داد: دیشب همزمان با سالروز فرار شاه اجرای برجام کلید خورد و امیدواریم با لطف پروردگار شاهد لغو واقعی تحریم‌ها باشیم. این مهم را به رهبر معظم انقلاب که با نگاه عالمانه خود تاثیر شگرفی در روند موفقیت داشتند و نیز تیم مذاکره کننده و دولت و ملت که با استقامت خود پیروزمندانه زمینه این موفقیت را فراهم آوردند، تبریک می‌گوییم.

چمران ادامه داد : امروز 27 دی ماه سالروز به شهادت رسیدن رهبران فداییان اسلام‌، شهید نواب صفوی‌، طهماسبی‌، ذوالقدر به دست دژخیمان شاهنشاهی است که در بدترین شرایط به شهادت رسیدند. 28 دی ماه سالروز پیروزی غزه در مقاومت 22 روزه در برابر اسراییل اشغالگر است که همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهد.

محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورا نیز با اشاره به اجرای برجام گفت‌: تلاش مجدانه و شبانه‌روزی دولت و تیم مذاکره‌کننده قابل ستایش است و من این پیروزی و موفقیت بزرگ را به مردم شهید پرور، مقام معظم رهبری، دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم با اجرایی شدن برجام نقش قوی‌تری در دیپلماسی بین‌المللی ایفا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.