رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان‌رضوی از اعزام هیئت تجاری- بازاریابی بازرگانان و صاحبان صنایع خراسان‌رضوی به لهستان خبر داد.

هیئت تجاری- بازاریابی خراسان‌رضوی به لهستان اعزام شد

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، راضیه علیرضایی اظهار داشت: این هیئت با محوریت استانداری خراسان رضوی بامداد امروز یکشنبه عازم لهستان شده و برنامه‌های رسمی سفر از روز دوشنبه در ورشو با انجام نشست‌های اقتصادی و بازدید از مراکز مختلف اقتصادی و صنعتی لهستان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت به‌منظور امکان سنجی و مطالعه بازار جهت توسعه روابط و افزایش حجم صادرات غیر نفتی و افزایش مراودات و مبادلات تجاری به این کشور اعزام می‌شود.

علیرضایی گفت: زمینه گفت‌وگو و نشست‌های همکاری مشترک میان خراسان رضوی و لهستان و بررسی شرایط سرمایه‌گذاری مشترک هر دو کشور در خراسان رضوی خواهد بود.

وی تصریح کرد: دو طرف در زمینه موضوعاتی در زمینه تولید محصولات پتروشیمی، تأمین قطعات یدکی خودرو، تجهیزات پزشکی , دارویی وغیره با یکدیگر تبادل همکاری خواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در 9 ماهه سال 94, کالاهایی نظیر روده, فرآورده‌های عصاره و اسانس به ارزش تقریبی یک میلیون دلار از خراسان رضوی به این کشور صادر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.