وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با اجرای برجام در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:برجام به فرجام رسید و خداوند را شاکریم که اسباب سرفرازی ملت بزرگ ایران را در دنیا فراهم ساخت و دولت منتخب این مردم و تیم خستگی ناپذیر هسته ای را در آزمونی سخت روسفید کرد.

وزیر ارتباطات :اجرای برجام دولت منتخب مردم را در آزمونی سخت رو سفید کرد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، محمود واعظی در شبکه اجتماعی کلوب آورده است: پیروزی بزرگ حاصل شده ، نتیجه رهنمودها و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین صبر و مقاومت و ایستادگی مردم و اعتماد آنها به خدمتگزارانشان در دولت تدبیر و امید و تلاش و کوشش فرزندان انقلاب در عرصه مذاکره و تعامل است.
بر پایه توافق برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) که بیست و سوم تیرماه امسال بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو شد.
وی نوشت: خدمت رهبری عزیز و بزرگوار، ریاست جمهوری و ملت بزرگ ایران و شما دوستان همیشه همراه تبریک عرض می کنم و توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های سیاست داخلی و خارجی از خداوند منان خواستارم.
به گزارش ایرنا، اجرای توافق هسته با قرائت بیانیه نهایی بین ایران و 1+5 در شامگاه 26 دی ماه آغاز شد و در پی آن اوباما رییس جمهوری آمریکا و اتحادیه اروپا لغو تحریم ها را اعلام کردند تا دیپلماسی تدبیر و امید به سرانجام رسیده و با دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران، این حق به رسمیت شناخته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.