سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به حضور رییس جامعه المصطفی در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: طبق گزارش اعرافی مهمترین ماموریت جامعه المصطفی تولید علم اسلامی و ارایه آن به دنیای خارج است.

استماع کمیسیون امنیت ملی مجلس از گزارش و ماموریت جامعه المصطفی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، نوذر شفیعی عصر دوشنبه درباره جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:در این جلسه آقای اعرافی رییس جامعه المصطفی حضور پیدا کرد و درباره ماموریت های این جامعه توضیحاتی ارایه کرد.
وی به نقل از اعرافی گفت: مخاطبان جامعه المصطفی عمدتا خارج از ایران هستند و مهمترین ماموریت جامعه المصطفی تولید علم اسلامی و ارایه آن به دنیای خارج است.
شفیعی افزود: آقای اعرافی با اشاره به اینکه جامعه المصطفی دارای یکصد وپنجاه رشته در حوزه علوم اسلامی و انسانی است ادامه داد که تا کنون چهل هزار نفر از یکصد و بیست و شش ملیت در این رشته ها فارغ التحصیل شده اند.

**اصلاح موادی از لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در کمیسیون اقتصادی
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نمایندگان کمیسیون اقتصادی موادی دیگر از لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را که از صحن علنی مجلس ارجاع داده شده بود بررسی و اصلاح کردند.
ارسلان فتحی پور در تشریح نشست کمیسیون متبوعش گفت:در اصلاح بندهای لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به این موضوع توجه شد که مواد مذکور مغایر با اصل خصوص سازی نباشد همچنین در مدت زمان مشخص مبالغ بیمه ها اخذ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.