نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب ضامن عزت کشور و سدی در برابر توطئه های دشمنان نظام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: عمل به فرامین رهبری ضامن عزت کشور است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی شیرازی روز دوشنبه در مراسم اولین سالگرد شهید حرم، سردار الله دادی در مسجد حظیره یزد افزود: ولایت فقیه رکن رکین و مهمترین ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران در سال های گذشته با اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های استکبار جهانی در ابعاد منطقه ای و جهانی را با سربلندی پشت سر گذاشتند .
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: ملت ایران در 37 سال گذشته با وجود توطئه های مختلف استکبار جهانی با وحدت کلمه و ولایتمداری خویش در برابر دشمنان با قدرت و درایت ایستادگی کرده است .
شیرازی گفت: ملت ایران هیچ ترسی از استکبار جهانی و حامیان آنها ندارد و همچنان با ولایتمداری و صلابت به راه عزت و اقتدار خود در عرصه های مختلف تحت زعامت معظم له ادامه می دهد .
وی افزود: شهیدان انقلاب اسلامی از تمامی هستی خود برای حفظ ارزش ها و تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی جان عزیز را فدا کردند و لحظه ای دست از اهداف نظام بر نداشتند .
شیرازی در ادامه به خدمات شهید الله دادی در دوران دفاع مقدس و همچنین در مقابله با جریان های تکفیری صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: بالندگی درخت انقلاب مقدس اسلامی به برکت این شهیدان است.
شهید الله دادی در 28 دی ماه سال گذشته در منطقه قنیطره سوریه مورد حمله موشکی نظام رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به همراه تعدادی از اعضای حزب الله لبنان به فیض شهادت نایل آمد.
وی پنجمین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.