نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه دستگاه ها و ادارات می خواهم زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

همه دستگاه ها زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، ابراهیم نکو در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: از ملت سربلند و وفادار به ولایت، انقلاب و نظام می خواهم با حضور خود در انتخابات حماسه بزرگ دیگری را در 7 اسفند ماه خلق کنند.
وی اضافه کرد: لازم می دانم پیش از همه از تلاش های قابل تحسین کلیه دست اندر کاران انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ویژه عوامل اجرایی، هیات های نظارت و اجرایی، فرمانداران و همه عوامل به ویژه در شهرستان های رباط کریم و بهارستان که زمینه و بسترهای لازم را برای ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت نامزدها را فراهم نمودند تشکر می کنم.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس ادامه داد: ضمن آرزوی سلامتی برای همه دوستان و رقبای انتخاباتی خود درحوزه انتخابیه ام انتظار می رود تمامی کاندیداهای مجلس که در تلاش برای ورود به مجلس قانونگذاری هستند مبنای فعالیت های انتخاباتی خود را قانون قرار داده و از دادن وعده های غیرعملی که موجب بدگمانی مردم به مسئولان می شود خودداری کنند؛ زیرا وظیفه یک نماینده برابر یک قانون مشخص و مبرهن است .
وی یادآور شد: برخود وظیفه می دانم از فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات که خود آیین نامه محکم انتخاباتی است تقدیر کنم؛ دشمنان این مرزو بوم بدانند ملت ایران، بصیر، آگاه و زمان شناسند و در انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی توطئه ها و نیرنگ های آنها مبنی بر کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق های رای را نقش برآب خواهند کرد.
** نام ظریف و یارانش در تاریخ انقلاب اسلامی نوشته خواهد شد
نکو گفت: رزمندگان عرصه دیپلماسی که پیروزی غرورآمیز خود را مدیون رهنمودهای ارزنده و هدایت های پیامبرگونه رهبری، درایت و تدبیر دولت و دعای خیر ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های معظم ایثارگران، شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفع مقدس هستند؛بدانند که نام دکتر ظریف و یارانش در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان به نیکی نوشته خواهد شد و آیندگان به خود خواهندبالید که همان رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام غیرت و مردانگی در عرصه جنگ نابرابر دیپلماسی هم سربلند با قامتی سروگونه درخشیدند.
** نتایج مثبت اجرای برجام در تولید و حوزه اقتصادی فرا رسیده است
نماینده مردم بهارستان در مجلس ادامه داد: در این زمینه باید بگویم که با همه پیروزی های بزرگ حاصل در توافقنامه هسته ای که کام ملت را شیرین کرد،اما نوبت آن فرارسیده که نتایج مثبت اجرای برجام در تولید و حوزه اقتصادی و در معیشت مردم و سفره های مردم پدیدآر گردد تا نگرانی ها و مشکلات حادی مانند بیکاری، وضعیت نامساعد معیشتی مردم،رکود اقتصادی،پایین بودن قدرت خرید مردم و پایین بودن دستمزد کارمندان و کارگران شریف که کشور را تهدید می کند برطرف گردد.
** دولت باید نسبت به شناسایی و اقدام لازم برای افراد پردرآمد دستورات لازم را بدهد
این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه به پرداخت یارانه ها اشاره کرد و گفت: از دولت می خواهم از اظهارنظر برخی از دوستان که دم از قطع یارانه نقدی مردم می زنند،جلوگیری کنند؛چراکه قطع این اندک درآمد برای خانواده های نیازمند کشور یک آسیب است؛ البته دولت باید نسبت به شناسایی و اقدام لازم برای افراد پردآمد جامعه دستورات لازم را صادر کند.
این نماینده در ادامه به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسوولان خواستار رسیدگی به آنها شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.