امیر اسکندری طراح گریم سریال که پیشتر طراح گریم سریالهایی چون "بوعلی سینا" و "ابراهیم خلیل الله" بوده است بخش عمده مشکلات طراحی گریم را ناشی از کمبودهای مالی و البته عدم همکاری بازیگران دانسته است.

مهراوه شریفی نیا اجازه لنز گذاشتن به من نمیداد/وقتی منت بازیگران را بکشی، همین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه هفت صبح اسکندری درباره مشکلاتش با بازیگران سریال گفت: مهراوه شریفی نیا می گفت اجازه نمی‌دهم چسب با لاتکس به صورتم بزنید یا می گفت من لنز توی چشمم نمی‌گذارم یا روی صورتم خطوط نکشید و تهیه کننده و کارگردان هم به راحتی پذیرفتند.

این طراح گریم در جایی دیگر از گفتگو بیان داشت: کیانیان در یک مقطع چون ناشناخته بود سعی میکرد نقش های خاص بازی کند اما الان ایشان در بسیاری از نقشها خودش است و اصلا بازی نمی کند.

این طراح گریم افزود: اصلا شما وقتی هنرپیشه ای را با منت و التماس می آورید بهتر از این هم نمیشود. طراح گریم اولین فیلمی که کیانیان بازی کرد یعنی “تمام وسوسه های زمین" من بودم؛ ایشان دو ساعت در حیاط قدم میزد و هر چند وقت یک بار می آمد به اتاق گریم و می گفت من بیایم برای گریم؟ من میگفتم فعلا برو و هر وقت شد گریمت می کنیم اما الان کیانیان می گوید موی سرم را رنگ نمی کنم، نمی گذارم لیفتینگ کنید و چسب به صورتم بزنید…

امیر اسکندری درباره کمبودهای مالی بیان داشت: حتی به من آن قدر بودجه ندادند که بتوانم یک کلاه گیس برای حسن پورشیرازی تهیه کنم.
اسکندری درباره کلاه گیسی که برای دختر خارجی در فیلم استفاده شده بیان می دارد: مجبور شدیم برای او کلاه گیس بگذاریم اما نوعی کلاه گیس هست یک میلیون تومان قیمت دارد و نوعی دیگر 50 هزار تومان. اینها رفتند و برای این خانم کلاه گیس 50 هزار تومانی خریدند پس نمیتوان توقع معجزه داشت.

وی ادامه داد: حتی تهیه کننده برای هنرپیشه کلاه گیس نمی خرد و کارگردان هم اصلا برایش مهم نبود دیگر چه انتظاری از بقیه هست.
این چهره پرداز باسابقه در جایی دیگر از گفتگو باز هم از عدم انعطاف بازیگران چنین گفت: مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان کلا با هیچ مساله ای کنار نمی آمدند. اصلا خیلی از این بازیگران نمی خواستند در فاز سوم بازی کنند. من تمام تلاشم نزدیک کردن بازیگران به نقشهاست اما کسی نبود به مهراوه شریفی نیا بگوید اسکندری برای نزدیک کردن تو به نقشت اینجاست و با تو هیچ دشمنی ندارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    بابا این شریفی نیا اگه یه برو روی درست و حسابی مثل هنرپیشه معروف دهه هفتاد داشت الان با جنیفر لوپز هم صبحانه نمیزد. خدا ...... شناخت و بهش شاخ نداد. خدا رو شکر یه صورت درست و حسابی نداره!!! حالا چهار تا چسب به صورتت بزنن و دوتا خط بندازن روش تا مثلا پیر بشی توی نقشت بخدا قیافش از الان بهتر میشه. توهین نمیکنم اما مثل زنهای کشور همسایه شرقیه بخدا!! راستی نقش بازی کردنشم مثل اینه انگار جون میککنه. بنظر من ترانه علیدوستی بسیاررررر بهتر بازی میکرد و از نظر فنی بالاتر هستش. در ضمن بازیگر بسیار تواناتریست. کاش کارگردان بهتر انتخاب بهتری میکرد در نقشهای بازیکنان.