سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از ناکامی تیمش در رسیدن به المپیک گفت: از مردم ایران به خاطر این شکست و دانش کمی که داشتم عذرخواهی می‌کنم چرا که نتوانستم دانشم را به تیم منتقل کنم.

شب غم انگیزی برای من است/ عذرخواهی از مردم به خاطر دانش کم

به گزارش قدس آنلاین، محمد خاکپور پس از شکست ۳ بر صفر تیم امید ایران برابر ژاپن و حذف از دور انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: واقعا خوشحالم که تماشاگران از این بازی لذت بردند. به تیم ژاپن هم تبریک می گویم. آنها تیم با احترامی بودند.

وی افزود: ما در طول ۹۰ دقیقه برتر از ژاپن بودیم و این برتری تا گل اول ژاپنی ها ادامه داشت اما به خاطر تعویض اجباری که داشتیم مجبور شدیم تاکتیکی تیمی مان را هم عوض کنیم. بعد از گل ژاپن هم دیگر فرقی نمی کرد ما یک هیچ ببازیم یا ۳ بر صفر.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان ما تلاش زیادی انجام دادند و موقعیت های خوبی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. قانون فوتبال هم می گوید اگر گل نزنید حتما گل می خورید. از این موضوع ناراحت هستم. شب غم انگیزی برای من است.

وی افزود: بازیکنانم تمام توانشان را در زمین گذاشتند و انها افتخار می کنم. مسئولیت این شکست فقط با من است. امیدوارم بازیکنان در فوتبال ایران آینده درخشانی داشته باشند. همه دیدند که ما در طول نود دقیقه برتر از ژاپن بودیم.

محمد خاکپور خاطرنشان کرد: دنبال بهانه و توجیه این شکست نیستم اما ژاپنی ها استراحت بیشتری داشتند و بازیکنانشان توانستند در وقت های اضافه بهتر عمل کنند. تیم ما بازی سختی با چین داشت و فرصت لازم برای ریکاوری را نداشتیم. با  این حال به بازیکنانم افتخار می کنم که نمایش خوبی داشتند و با تمام توانشان جنگیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به قبل برگردیم من چیزی را تغییر نمی دهم چرا که همه بازیکنان ما تلاش کردند. این باخت پایان دنیا نیست و اولین و آخرین باخت ملی فوتبال ایران هم نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید با تشکر از مسئولان برگزار کننده این مسابقات گفت: از همه مردم ایران به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم. اگر امشب باختیم قطعا به خاطر دانش کم من بود که نتوانستم آن را به تیم منتقل کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    اقای خاکپور اگر میدانستید دانش مربی گری ندارید چرا سرمربی گری را قبول کردید و با احساس یک ملت بازی کردید.شما اصلا کارنامه مربی گری داشتید؟