عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: شورای نگهبان دارای نیروهای ارزشی و متدین است و حساب شده صلاحیت داوطلبان انتخابات را بررسی می کند و نمی توان گفت که رد صلاحیت ها کم یا زیاد بوده است.

شورای نگهبان حساب شده صلاحیت ها را بررسی می کند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی 9 دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: هر دوره ای که آدم های ناباب و نامناسب بیشتر به عرصه انتخابات بیایند رد صلاحیت ها هم بیشتر می شود؛ وقتی آمار بالا باشد، هر کسی به خود اجازه داده است که بیاید و نمی توان به هر کسی اجازه داد که وارد شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درمورد رایزنی رییس مجلس با شورای نگهبان در موضوع رد صلاحیت ها اظهار داشت: این رایزنی ها قطعا موثر خواهد بود و شورای نگهبان هم عاقل و متدین است.
حجت الاسلام طباطبایی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا درمورد ترکیب مجلس دهم اظهار داشت: ترکیب مجلس آتی خود به خود تغییر می یابد این که مجلس آینده با اصولگراها خواهد بود، نمی توان موردی گفت.
وی افزود: جامعه رو به کمال و ترقی نیروهای بهتری می طلبد؛ هر کسی می فهمد و می بیند، واقعا قدرت دارد وارد می شود؛ نماینده ها فهمیده اند و کسانی که جرات حرف زدن ندارند بهتر است به خانه هایشان بروند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که نتواند اظهار کند نباید برای مجلس جلو بیاید؛ گاهی وقاحت جلو می افتد و فرد نمی تواند صحبت کند اما همیشه که این گونه نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.