جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و نباید از دشمن انتظاری جز کینه و دشمنی داشت.

تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در دومین همایش میقات روحانیون شاغل در سپاه عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه از دشمن نباید انتظاری جز کینه و دشمنی داشت، افزود: در میدان تقابل میان حق و باطل، بی طرفی عین بی دینی است.
حاجی صادقی با اشاره به تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد به میدان آوردن تمامی ظرفیت دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی هستیم و تقابل این دو جبهه هیچگاه تمام شدنی نیست.
وی ادامه داد: در میدان تقابل میان جبهه حق و باطل بی طرفی عین بی دینی است.
حاجی صادقی گفت: جنگ استکبار با انقلاب اسلامی بر سر مبانی و اصول بوده و دشمن درصدد ایجاد تغییر در این مبانی است.
وی پایبندی به اصول را از رموز بقای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) بر پایه این مبانی، انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و این مسیر نورانی با راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب با اقتدار دنبال می شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز یگانه راه ادامه مکتب امام(ره)، فرمانبری مطلق از ولی فقیه است.
وی با برشمردن شاخصه های مسئولان در نظام ولایی و انقلابی گفت: تقید به اسلام، تبعیت از ولایت، تبری و انزجار از دشمن، خدمتگزاری به مردم، بصیرت و توانایی از ویژگی های بارز افراد برای پذیرش مسئولیت در این نظام اسلامی است.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دنیای استکبار امروز مسیر ضربه زدن به انقلاب اسلامی را از طریق نفوذ دنبال می کند، افزود: تغییر گفتمان انقلابی، ترویج دین حداقلی، آسیب زدن به اقتدار و تغییر اذهان و اراده ها از جمله اهداف دشمن در اعمال راهبرد نفوذ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.