۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 341756

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد رویارویی با «ایگر کاسیاس» را از دست خواهد داد.

احتمال رویارویی حقیقی با کاسیاس کم شد!

به گزارش قدس آنلاین، نلو وینگادا سرمربی تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال است که به تازگی علیرضا حقیقی را جذب کرده. وینگادا درباره جذب حقیقی و احتمال بازی کردن او مقابل پورتو و ایگر کاسیاس صحبت‌هایی را مطرح کرد:

ماریتیمو در جایگاه دهم لیگ برتر پرتغال قرار دارد و شما به تازگی دروازه‌بان تیم ملی ایران را جذب کرده‌اید. چطور شد به سراغ گلر اول تیم کی‌روش رفتید؟

با توجه به موقعیتی که تیم ما داشت و چون ما به لحاظ فنی در درون دروازه احساس خلأ داشتیم، به دنبال یک دروازه‌بان بودیم و بر همین اساس به سراغ علیرضا حقیقی رفتیم.

آیا کسی شما را در این انتخاب راهنمایی یا مشورت کرد؟

خیر، من خودم از حقیقی شناخت داشتم چرا که زمانی او در پرسپولیس شاگرد خودم بود. رئیس باشگاه از من درباره سطح و توانایی حقیقی سوال کرد و من هم تأیید کردم که او سطح بالایی دارد. به رئیس باشگاه گفتم که او سال‌ها برای پرسپولیس که بزرگ‌ترین تیم ایران است بازی کرده و دروازه‌بان اول تیم ملی ایران است و قابلیت‌های بالایی دارد. حالا که حقیقی آمده می‌تواند برای تیم ما امری خوشایند باشد. احتمالا ما در آینده‌ای نزدیک یک دروازه‌بان‌مان را خواهیم فروخت و امیدواریم شرایطی فراهم شود که هم ما به حقیقی کمک کنیم و هم او به ما یاری برساند.

 همانطور که مطلع هستید حقیقی مدت‌هاست در روبین‌کازان نیمکت‌نشین است. این نیمکت‌نشینی نمی‌تواند برای شما ریسک باشد؟

درست است و شاید به خاطر همین نیمکت‌نشینی‌های مداوم است که حقیقی ترجیح داد راحت از روبین‌کازان جدا شود. او تجربه حضور در پرتغال را دارد بنابراین می‌تواند از موقعیت جدیدش استفاده خوبی ببرد و دوباره به ترکیب برگردد. اینجا جایی است که حقیقی شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.

آیا حقیقی آماده است که در آینده‌ای نزدیک و حتی در بازی فردا مقابل پورتو بتواند در درون دروازه ماریتیمو قرار بگیرد؟

حقیقی امروز اولین تمرین رسمی خود را با تیم انجام داد. هر چند که او در دو روزی که به ما ملحق شده بود نیازمند آن بود تا شرایط محل اقامتش را مشخص کرده و تست پزشکی را پشت سر بگذارد. همانطور که گفتم امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا طرفین بتوانند به یکدیگر کمک کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.