عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به حضو وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: سردار دهقان از پرتاب ماهواره سیمرغ در دهه فجر خبر داد.

پرتاب ماهواره سیمرغ در دهه فجر/ افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در بودجه ۹۵

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، محمد آصفری عصر دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اظهارداشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز خود میزبان سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و مباحث بودجه ای این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بررسی بودجه سال 94 وزارت دفاع و بودجه سال 95 از محورهای اصلی نشست کمیسیون امنیت ملی بود و بنابر تاکید نمایندگان مبنی بر توجه به حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح قرار بر این شد تا بابت بازنشستگان قبل از سال 85 مبلغ یکهزارمیلیارد برای افزایش حقوق آنان در نظر گرفته شود.
این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیردفاع گفت: دهقان تاکید کرد که ماهواره سیمرغ در دهه فجر انقلاب اسلامی به فضا پرتاب خواهد شد که توانایی قرار گرفتن 500 کیلومتری در مدار زمین را دارد.
آصفری افزود: برد ماهواره سیمرغ نسبت به ماهواره های گذشته ایران دو برابر است و گام بزرگی در توانایی دفاعی کشورمان محسوب می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفری IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    1 0
    باسلام وزیرمحترم وزارت دفاع تنها قشرمظلونی که توان وحق دفاع کردن ازحق وخقوق خودراندارد پیشکسوتان ویادگاران هشت سال دفاع مقدص میباشند,بدلیل صدمات وارده ازحنگ اغلب دچاربیماریهای روخی وعواض بمب شیمیایی شده اند,بازنشستگان سالهای ۸۵،۸۶۸۷و۸۸تاکنون حق ایثارنگرفته اند,قریب به هشت سال هزینه جانبازان ثابت بوده وافزایشی نداشته است,سالهاست معوقات طرح بازنگری وامام حسن مجتبی پرداخت نشده است ,فردی که امسال بازنشست شده بافردهمطرازخود که چهارسالگذشته بازنشسته شده دوبرابرحقوق وپاداشتش تفاوت دارد,کجایش عدالت است,خلاصه وضع مابازنشستگان نظامی بسیاردشوار است ,چرابایدزن یک بازنشسته برای جبران کمبودمالی کلفتی خانه اغنیاء رابکند