فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ هزار نفر بسیجی شیعه و سنی در رزمایش سردار شهید محمد‌زاده در سیستان و بلوچستان شرکت کردند.

۳۰ هزار بسیجی شیعه و سنی در رزمایش سردار شهید محمدزاده شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با تسنیم، در حاشیه برگزاری رزمایش گردان‌های کوثر اظهار داشت: افتخار می‌کنم که با پوشیدن لباس جهاد و شهادت تحت امر رهبر کبیر انقلاب در این خطه از کشور عزیزمان برای مردم غیرتمند، وفادار، هوشیار، استکبارستیز و مومن خدمت می‌کنم و ماموریت خود را انجام می‌دهم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: بسیج برکت است و ما امروز در این رزمایش بخشی از این برکت را با شعار وحدت، بصیرت، و اقتدار بسیج نشان می‌دهیم.

وی گفت: رزمایش بزرگ سردار شهید محمد‌زاده با حضور 117گردان (70 گردان بیت‌المقدس، 19 گردان امام حسین (ع)، 6 گردان امام علی(ع) و 22 گردان کوثر خواهران) و در مجموع 30 هزار بسیجی خواهر و برادر با محوریت 90درصدی با موفقیت اجرا شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نخستین روز رزمایش با حضور نیروهای وظیفه و پاسدار در منطقه عمومی ایرانشهر برگزار شد و در روز دوم یعنی 4 بهمن تعداد 95گردان از سراسر استان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع) و امام حسین(ع) فراخوان شدند و در 120 اردوگاه شهرستان‌ها حضور یافتند و کلاس‌های آموزشی تاکتیکی را فرا گرفتند و در روز سوم همایش تعداد 22 گردان خواهران بسیجی که درصد بیشتر آن‌ها اهل سنت بوده در سراسر استان ماموریت خود را در این رزمایش آغاز کردند.

معروفی تصریح کرد: خواهران در این رزمایش علاوه بر حضور در صبحگاه‌ها اقتدار و بصیرت و کلاس‌های آموزشی، کمک‌های اولیه را نیز فرا گرفته و پس از اعلام وقت، وظایف خود را در 19 شهرستان استان اجرا کردند.

وی افزود: تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با ولی‌امر مسلمین مقام معظم رهبری، ارتقای سطح آمادگی رزمی گردان‌های بسیج، تقویت روحیه دفاع و همدلی در سازمان رزم بسیج، ایجاد روحیه امید و همدلی برای نیروهای بسیجی و انقلابی، رسیدن به سازمان رزم واقعی بسیج برای اجرای ماموریت‌های محوله، تقویت روحیه عاشورایی و انقلابی عین دفاع مقدس برای اجرای ماموریت از اهداف این رزمایش است.

معروفی تاکید کرد: ایجاد ناامیدی و یاس در دل دشمنان و بدخواهان از این حضور و اقتدار که مفهوم هوشیاری، بصیرت و دشمن‌شناسی بسیجیان است و تقویت روحیه امید مبنی بر اینکه بسیج و سپاه و آرمان‌ها و کرامت انسانی زنده است، زیرا انقلاب ملت زنده است و ما آماده دفاع و جانفشانی در راه انقلاب به تمامیت ارزی کشور عزیزمان هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.