۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 343141

سرمربی تیم فوتبال امید به اظهارات عزت اللهی که گفته بود به خاطر شاگرد کی روش بودن از تیم امید خط خورده است واکنش نشان داد.

واکنش خاکپور به خط زدن شاگرد کی روش

به گزارش قدس آنلاین، محمد خاکپور در این مورد گفت: صحبت‌های عزت‌اللهی را خواندم و در رسانه‌ها نیز دیدم که برخی مربیان و یا بازیکنان هم‌دوره‌ام نسبت به او معترض شده‌اند و وی را مورد خطاب قرار دادند اما من به عنوان یک مربی و معلم اعتقاد دارم که نباید همان کاری را که یک جوان 19 ساله انجام داده بنده نیز انجام دهم.

وی افزود: احساس می‌کنم به سعید عزت‌اللهی در این خصوص مشاوره غلط داده‌اند. او باید در انتخاب مشاورانش تجدید نظر کند و در صحبت کردنش مسائل مختلف را رعایت کند. حرف نزده را همواره می‌توان مطرح کرد اما حرفی که بدون سنجش و ارزیابی بر زبان جاری شود دیگر نمی‌توان آن را جمع کرد. سعید عزت‌اللهی همچون پسرم است هرچند ا و را هرگز ندیدم. با پدرش هم دوره بودم و تاکنون نیز برخوردی با او نداشته‌ام. اما وی را همچون پسرم می‌دانم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاوه حسنی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 1
    این اداهابهت نمیاد پسره راست گفته به این دلیل خطش زدین سردار هم به همین دلیل نخاستین فقط جهانبخش ومیخاستین دلم میخادترابی دلم میخاد قران میگرفتم جلوش میگفتم الله مابین کی راست میگه