رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت بلامنازع در منطقه است، گفت: کشورهای استکباری براساس تفکر و مظلوم‌ستیزی فعالیت می‌کنند ولی هیچ‌گاه نتوانسته و نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران اقدامی صورت دهند.

ایران صاحب قدرت بلامنازع در منطقه است/ اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌ها جدی گرفته شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی ظهر امروز در چهارمین روز سفر خود به مازندران در نشست مشترک با شوراهای اسلامی استان و مدیران رسانه‌‌های مازندران در مجتمع رفاهی قوه قضائیه ساری اظهار داشت: تمامی کشورهای استکباری تحت سلطه آمریکا و اروپا بر اساس تفکر و مظلوم‌ستیزی فعالیت می‌کنند ولی هیچ‌گاه نتوانسته و نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران اقدامی صورت دهند.

وی افزود: اخلاق رسانه‌ای در جامعه دینی باید الگو باشد تا رسانه‌های کشورهای منطقه بهره کافی از این تفکر ارزشی و دینی ببرند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه انسان در هر مسند و موقعیتی باید موضوعات اخلاقی و ارزش‌های دینی را مدنظر فعالیت‌های خود قرار دهد، تأکید کرد: مسئولان نظام نباید مسیرهای اخلاقی و ایمانی را در فعالیت‌های خود دور کنند و نقش رسانه‌ها در این حوزه در انتقال داده‌های مؤثر به جامعه بسیار مهم است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه چارچوب اخلاق و معرفت‌افزایی باید از طریق رسانه‌ها در جامعه تقویت شود مردم‌سالاری دینی یکی از بهترین ارکان ارزش‌های اخلاقی و دینی بوده که باید در جامعه فرهنگ شود.

وی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین نظام فلسفی دنیا یاد کرد و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت بلامنازع در منطقه شده است.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌های کشور گفت: رسانه‌ای که به دنبال حفظ ارزش‌های دینی و الهی و ترویج آن در جامعه باشد رسانه موفقی خواهد بود و نزد خداوند باری‌تعالی عجر و مزد خود را خواهد گرفت ولی در مقابل رسانه‌ای که صرفاً به جای نقد سازنده و منصفانه به دنبال تخریب افکار و شخصیت‌ها باشد هیچ جایی در نظام دینی نخواهد داشت که قالب رسانه‌های کشور دارای اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای هستند و باید این منش را در خود و سایر آحاد رسانه‌ای تقویت کنند.

به گزارش تسنیم، در این نشست تعدادی از مدیران رسانه‌های استان به بیان موضوعات و مشکلات پیش روی اصحاب رسانه استان پرداختند؛ همچنین رئیس شورای اسلامی مازندران نیز در سخنانی وضعیت فعالیت شورای اسلامی شهر و روستا در مازندران را تشریح کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.