قدس آنلاین- لرستان: استاندار لرستان این صنعت را در گرو همکاری بین بخشی همه دستگاهها دانست و گفت: لرستان از لحاظ جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار غنی بوده و برای جذب گردشگر در این حوزه ها نیازمند تبلیغات صحیح و ایجاد زیرساختهای اسکان برای مسافران هستیم.

افزایش درآمد مردم با توسعه صنعت گردشگری موجب

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، هوشنگ بازوند اظهار داشت: این استان به عنوان یکی از مناطق گردشگری کشور محسوب می شود ولی در روزهای مختلف سال گردشگران به عنوان یک مقصد نهایی به این استان مسافرت نمی کنند که برای تغییر این رویکرد و تبدیل لرستان به مقصد گردشگری باید اماکن اقامتی نیازمند ساخت هتل ها و ایجاد زیرساختهای اسکان برای مسافران هستیم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به ساخت 26 هتل در استان افزود: با ساخت این تعداد هتل یک هزار و 567 تخت به ظرفیت تخت هتل های استان افزوده می شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد زیرساختهای اسکان برای مسافران و گردشگران بتوان لرستان را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کرد.

بازوند تصریح کرد: وجود پل های باستانی ، آبشارهای زیبا و بیش از پنج هزار اثر تاریخی و طبیعی در لرستان نشان دهنده این است که لرستان می تواند به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی در ادامه درآمد حاصل از صنعت گردشگری را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: با توسعه صنعت توریسم در لرستان علاوه بر استفاده از درآمدهای گردشگری می توان با ایجاد بازارچه های مختلف به تثبیت بسیاری از مشاغل استان و همچنین ایجاد زیرساختهای جدید اشتغالزایی کمک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.