سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه لیست اصولگرایان تا ۲ روز آینده در تهران تکمیل می شود، گفت: حدود ۸۰ درصد لیست اصولگرایان در تهران مشخص شده و امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده کارها در این باره انجام شود.

تکمیل لیست انتخاباتی اصولگرایان در تهران تا ۲ روز دیگر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، غلامعلی حدادعادل عصر شنبه در حاشیه همایش صدای رویش های انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره تکمیل لیست اصولگرایان، و اینکه آیا لیست تهران به 56 نفر رسیده؟ گفت: شاید هم این تعداد کمتر باشد.
وی درباره برخی انتقادها به عدم حضور یک هفته ای اش در مجلس، گفت: گرفتاری های من حضور در شورای ائتلاف اصولگرایان است و صبح و شب درگیر این موضوع هستم و همه نیز همین طور هستند.
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که چند کار با هم جمع نمی شود.
حدادعادل در پاسخ به سوالی درباره جلسه با نامزدهای جدید الورود نیز گفت:این جلسات مفید و خوب بوده و شناخت بهتری برای تصمیم گیری به ما داد.
سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان درباره اینکه آیا لیست اصول گرایان 12 بهمن اعلام می شود یا خیر ؟ اظهار داشت: ما نیز امیدوار هستیم؛ اما یک مطلب این است که صبر کنیم تا شورای نگهبان نظر نهایی خود را اعلام کند و ما با تمام اطلاعات تصمیم گیری کنیم.
حداد عادل درباره سرلیست اصولگرایان خاطرنشان کرد: سرلیست مهم نیست و این بخشی از مسائل فرعی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.