آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، فیلتر مطالب مستهجن در اینترنت را بسیار مناسب عنوان کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت: اگر بتوانید در تلفن های همراه نیز مطالب و عکس های مستهجن را از میان بردارید در نزد خداوند متعال اجربسیاری خواهید داشت.

عکس ها و مطالب مستهجن در تلفن همراه از میان برداشته شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، وی دوشنبه شب در دیدار محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: باید فناوری پیشرفته در مسیر صلاح جامعه به کار گرفته شود، متاسفانه مستکبران در دنیای مجازی و ماهواره ها اقدام به ترویج فساد اخلاقی می کنند که در نهایت به نابودی خانواده ها منجر می شود.
وی مساله اطلاعات و ارتباطات را بسیار مهم دانست و گفت: ویژگی عصر حاضر، سرعت در ارتباطات است، امروز جهان به دهکده ای تبدیل شده که تولید اندیشه در غرب و شرق، در چند ثانیه در اختیار همه جهان قرار می گیرد.
وی در ادامه افزود: این نعمت همچون شمشیر دولبه ای است که می توان از آن استفاده خوب و مناسب داشت و از سوی دیگر استفاده های نامناسب هم از آن صورت گیرد.
آیت الله سبحانی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز حکومت اسلامی است و خداوند متعال پس از انقلاب تکالیف مهمی برای ما تعیین کرده است.
وی گفت: پیش از انقلاب اسلامی، قدرت و حکومت در دست مستکبران بود و اگر ادامه داشت امروز اثری از اسلام نبود، ولی با اراده خداوند متعال و جانفشانی های امام راحل، شهدا و مردم، انقلاب اسلامی پیروزی و حکومت فاسد شاه سرنگون شد.
آیت الله سبحانی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، پس از پیروزی انقلاب در 22 بهمن، تکلیف ما اقامه نماز، گسترش عدالت و فقر زدایی در جامعه و امر به معروف و نهی از منکر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.