قدس آنلاین - لرستان: یگان محیط بانان لرستان با گشت و کنترل منظم خود که به صورت سیار در همه مناطق حفاظت شده و آزاد ، از طبیعت لرستان مراقبت می کنند با شجاعت تمام شکارچی متخلف با سابقه را به دام انداختند .

شکارچی متخلف تسلیم شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر کل حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر گفت: در منطقه بیرانشهر یک فرد شکارچی به همراه اسلحه شکاری غیر مجاز تحت تعقیب نیروهای اجرایی قرار گرفت.

مهرداد فتحی بیرانوند افزود: این فرد متخلف پس از ساعت ها تعقیب و گریز در خارج از روستا دستگیر شد.

وی اظهار داشت : متهم که از افراد با سابقه در شکار بوده برای رهایی از دست نیروهای اجرایی قبل از دستگیری بوسیله تلفن همراه دوستان خود را مطلع کرده بود که در زمان انتقال وی توسط محیط بانان ، با سنگ و چوب به جان محیط بانان افتادند و اقدام به تخریب ماشین اداره کل محیط زیست کردند .

فتحی بیرانوند یادآور شد: متاسفانه در جریان این حادثه برخی از محیط بانان مصدوم شدند اما با شجاعت نیروهای اجرایی متهم دستگیر و پرونده متخلفان برای اقدام قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر کل محیط زیست استان لرستان با بیان اینکه امیدوارم قانون مجازات سختی را برای این متخلفان اعمال کند از پیگیری دادستانی استان در زمینه برخورد با جرایم محیط زیستی تشکر کرد .

وی عنوان کرد : در این حادثه تیم محیط بانی محیط زیست لرستان متشکل از محمد صالحی ، رحمان بازگیر ، زینی سپهوند ، ، گودرز بختیاری ، سرباز وظیفه علیرضا شهبازیدر عملیات دستگیری شکارچیان متخلف حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.