سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش برابر سپاهان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: از اینکه نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم متاسفم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

دلایل پیروز نشدن پرسپولیس از نگاه برانکو

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار عصر امروز سه شنبه تیمش برابر سپاهان که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید ضمن بیان این مطلب افزود: به هر دو تیم بابت بازی جنگنده‌ای که داشتند تبریک می گویم چرا که هر دو تیم برای پیروز شدن تلاش کردند.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: بیشتر از همه از هواداران تشکر می کنم. آنها تیم ما را ۹۵ دقیقه تشویق کردند. باید از آنها تشکر ویژه داشته باشم. تماشاگران از این بازی لذت بردند اما متاسفم که نتوانستیم شادی آنها را کامل کنیم.

وی افزود: هر دو تیم از سطح تاکتیکی بالا برخوردار بودند. ما در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم چرا که به اندازه کافی تحرک نداشتیم و سریع نبودیم. دلیل دومش هم این بود که سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

برانکو ادامه داد: نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم که توانستیم دو بار بازی را جبران کنیم. در دقایق پایانی هم می توانستیم دو بار دیگر گل بزنیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در شروع مجدد لیگ بازی اول همیشه از سخت ترین بازیهاست. با این حال سپاهان هم نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای این بازیها بسیار آماده است.

وی در مورد تعویضی که در شروع نیمه دوم انجام داد گفت: علیپور در اوج آمادگی قرار دارد و به عنوان یک مهاجم گل زیبایی را به ثمر رساند. ما به تعویض ایشان انتظار داشتیم که ضربه نهایی را به دروازه حریف بزنیم که علیپور هم همین کار را کرد. ما در نیمه اول به چنین مهاجمی نیاز داشتیم که توپ را به سمت دروازه حریف ببرد.

برانکو در مورد از دست دادن دو امتیاز و نزدیک تر نشدن به صدر جدول گفت: ما به نتایج تیم های دیگر نگاه نمی کنیم. می توانستیم با سه امتیاز این بازی خودمان را به استقلال نزدیک کنیم اما در نیمه اول خودمان نتوانستیم به این مهم برسیم و خوب نبودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.