۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: 345728

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما شش هفته است شکست نخورده اما در همین شش هفته پیروز هم نشده است.

نظر استیماچ  در مورد دیدار با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،  ایگور استیماچ پس از تساوی ۲ بر ۲ عصرامروز سه شنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: من به یک امتیاز راضی نبودم. برانکو هم مثل من روزهای دشواری را گذرانده است. بازی خیلی دشواری را پشت سرگذاشتیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که به راحتی آنها را از دست دادند. اطمینان دارم که تیم ما به بالای جدول خواهد رسید. این را امروز با بازی که مقابل پرسپولیس ارائه دادند نشان دادند.

وی در مورد داوری دیدار برابر پرسپولیس گفت: هیچ وقت دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. اجازه بدهید به سوال شما در این مورد پاسخ ندهم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوارید که سپاهان به جمع مدعیان برسد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد گفت: برای این کار نیاز داریم شروع به بردن. ما نسبت به نیم فصل اول بهتر هستیم. هر کدام از بازیکنان من می دانند که چه کاری باید انجام بدهند. آنها الان خیلی منظم تر هستند و از نظر تاکتیکی بهتر آموزش دیده شده اند. اگر این روند را ادامه دهیم بردن ها هم شروع می شود. ما در شش بازی اخیر نباخته ایم اما هیچکدام از آنها را هم نبرده ایم.

استیماچ خاطرنشان کرد: در نیمه دوم گل پرسپولیس شرایط بازی را تغییر داد. ما قبل از این می توانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد عملکرد عصبانی خلعتبری گفت: او عصبی نبود و می خواست گل بزند. احساس می کنم بازیکنان پرسپولیس می خواستند او را تحریک کنند. خلعتبری یکی از بهترین بازیکنان ماست که من به او خیلی اعتقاد دارم. اگر او را تعویض کردم فقط به این خاطر بود که می خواستم او را برای دیدارهای بعدی حفظ کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.