۲۰۰ نفر از خانواده شهداي استان البرز ظهر امروز به دعوت مهندس مهدی عزیزیان، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي به مضجع شريف امام هشتم(ع) مشرف شدند.

تشرف خانواده شهداي البرز به بارگاه منور رضوي

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، خادمان هيئت امناي رزمندگان اسلام استان البرز كه همه از خانواده شهدا هستند، در روز زيارتي حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوي مشرف شدند تا عهد و پيماني ديگر با مولاي خويش ببندند.

سردار نادر اديبي، رئيس هيئت رزمندگان اسلام البرز در حاشيه اين تشرف، گفت: اين كاروان كه متشكل از خانواده شهدا، ايثارگران و آزادگان است، سالي يكبار با جمعيتي بیش از 200 نفر به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف مي‌شوند.

وي با اعلام اينكه هيئت رزمندگان اسلام البرز از 15 هيئت تشكيل شده است، گفت: از حدود 15 سال قبل هر ساله خادمان هيئت امناي رزمندگان اسلام براي زيارت حضرت رضا(ع) راهی مشهد مقدس می شوند.

رئيس هيئت رزمندگان اسلام استان البرز از تشرف سه روزه در مشهد و زيارت امام رضا(ع) سخن گفت و ابراز كرد: در اين مدت علاوه بر قرائت ادعيه و زيارات، از برنامه‌هاي فرهنگي حرم مطهر در رواق دارالهدايه بهره‌مند شديم. 

زهرا سادات عطري يكي از اين تشرف يافتگان از توفيق زیارت حرم مطهر رضوي گفت: «حال و هواي حرم امام هشتم(ع) آرامش بخش است و هر وقت كه به حرم مي‌آيم، همان حس نخستين حضورم در این مکان شریف را دارم و آن لحظه شيرين را در دفعات متعدد زيارت تجربه می‌کنم.»

طاهره قريبي، یکی دیگر از این میهمانان نيز گفت: «هر بار كه به حرم مشرف شدم، لطف امام رضا(ع) را نسبت به خود شاهد بودم»

وی سپس با صداي لرزاني ادامه داد: «بارها شنيده‌ام که دعوتنامه غذاي حضرت را در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها توزيع مي‌كنند، ولي هيچ وقت دعوت ما به میهمانسراي حضرت محقق نشد. ولي امروز با گرفتن اين دعوتنامه رسما حضرت ما را به صرف ناهار در خانه‌اش دعوت كرده است.»

این گروه از زائران ضمن زیارت بارگاه منور رضوی، در برنامه های فرهنگی ویژه حرم مطهر رضوی نیز حضور یافتند و در پایان هم میهمان خوان کرامت حضرت رضا(ع) شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.