معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، گفت:دولت یازدهم برای واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی با هدف رونق بخشیدن به بازار کسب و کار، عزم جدی دارد و از هیچ تلاشی برای میدان دادن به فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از تلاش گران اقتصادی کشور، دریغ نخواهد کرد.

دولت یازدهم برای واگذاری تصدی گریهای اقتصادی به بخش خصوصی عزم جدی دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،مرتضی بانک روز پنجشنبه در بازدید از پروژه احداث اولین مجتمع پالایشگاهی غلات کشور توسط گروه صنعتی پژوهشی «زر»، فعالیتهای انجام شده در این گروه را مایه امید و حرکتی در راستای شکوفایی و توسعه پایدار برای صنعت کشور دانست و گفت: آینده هر ملتی در عرصه های مختلف به شاخص هایی گره خورده است که در آن عرصه حکم تکیه گاه و پیش ران را دارند و صنعت ایران نیز باید از افراد و مجموعه هایی مثل آنچه در این گروه صنعتی می بینیم، الگو بگیرد.
وی ، پروژه پالایشگاه غلات زر را نمونه ای نادر و ارزشمند در صنعت ایران خواند که رقابت آن با برترین صنایع جهان، گواه توان علمی، فنی و صنعتی بالای کشور و باعث افتخار است.
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری که در جریان بازدید از بخش های مختلف این مجتمع صنعتی با توضیحات رییس هیات مدیره این گروه صنعتی از جزئیات فعالیت های صورت گرفته و محصولاتی که قرار است در این مجموعه به تولید برسد، مطلع شده بود، نگاه و روحیه مدیران این مجموعه به نوآوری ، کارآفرینی و تلاش در شرایط سخت را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: اینکه شما در شرایط اقتصادی ناپایدار سالهای گذشته کشور، توانستید صنعت ایران را در میان نامداران جهان سربلند و مطرح کنید، باید سرمشق باشد.
پالایشگاه غلات زر به عنوان اولین واحد تولید فروکتوز در ایران و نیز سایر محصولات فرآوری شده غلات، خوراک ده ها واحد تولیدی پایین دستی در شاخه های متنوع صنعتی را پالایش و فراهم خواهد کرد.
همچنین نقش آفرینی به عنوان بندر خشک، استقرار در تقاطع ترانزیتی درون کشوری و ایجاد دسترسی به شبکه ریلی سراسری از مهمترین ویژگی های این پالایشگاه است که ضمن ایجاد فرصت های ارزآوری فراوان، حضور مؤثرتر در بازارهای بین المللی و ایجاد اشتغال پایدار فراملی و ملی، قادر است به ارتقای اعتبار صنعت ملی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی کمک کند.
گروه زر الگوی جدید کسب و کار و فناوری جدید و دانش بنیان را به ارمغان آورده و توانسته است علاوه بر رفع نیازهای داخلی، صادرات کالا به 80 کشور جهان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.