نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای حمایت از جامعه قرآنی، کارگروه ویژه‌ای با عنوان «حمایت از فعالان قرآنی» تشکیل می‌دهیم.

تشکیل کارگروه حمایت از جامعه قرآنی/ پیگیر حل مشکلات مؤسسات هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایکنا،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی با جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مؤسسات قرآنی طی سال‌های اخیر گسترش پیدا کرده است و شکل‌گیری تعداد کثیری از این مؤسسات در کشور و استان تهران را شاهد هستیم، گفت: با توجه به اینکه منابع خوبی در بودجه آنها تعلق گرفته است، می‌توانند فعالیت خود را گسترش دهند. 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این تشکل‌ها دغدغه‌هایی دارند که بیمه فعالان قرآنی جزء مهمترین آن محسوب می‌شود و افزایش اعتبارات و پشتیبانی از دیگر خواسته‌های آنها است که امروز در این نشست مطرح شد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخواست مدیران مؤسسات قرآنی این است که در برنامه ششم به این مؤسسات توجه و نقشه راهی مشخص و مدون برای 5 سال آینده آنها ترسیم شود و من نیز از دوستان خواستم برنامه خود را ارائه دهند.
ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: برای حمایت از جامعه قرآنی، کارگروه ویژه‌ای با عنوان کارگروه ویژه حمایت از فعالان قرآنی تشکیل می‌دهیم تا در آن بتوانیم ضمن ارزیابی برنامه‌های قرآنی، مشکلات ان‌ها را برطرف کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.