۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 3468

تیم ملی ایران در رقابت های آسیایی مغولستان روز گذشته (6 مردادماه) در مرحله فینال توانست عنوان نخست قاره آسیا را کسب کند.<BR>

ایران، قهرمان پرورش اندام آسیا شد

به گزارش قدس انلاین , تیم ملی پرورش اندام ایران از طرف انجمن قویترین مردان و بدنسازی ایران با هفت ورزشکار و سه همراه، شنبه شب عازم چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در شهر اولامباتور کشور مغولستان گردید.

براساس این گزارش؛رقابت های پرورش اندام قهرمانی آسیا در مغولستان با حضور 28 کشور از سراسر قاره آسیا انجام شد.

شایان ذکر است؛ در مرحله فینال این رقابت ها تیم ملی کشورمان با کسب سه مدال طلا و چهار مدال نقره، در جایگاه نخست این رقابت ها ایستاد و به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت و کشورهای کره، بحرین و ژاپن به ترتیب پس از ایران در مکان های دوم تا چهارم آسیا جای گرفتند.

این گزارش حاکی است؛ مهرشاد برزویی در دسته جوانان، مهدی پیر سراندیب (85 کیلوگرم) و مرتضی روشن ضمیر (100 کیلوگرم) توانستند مدال طلای این رقابت ها را کسب کنند، همچنین مانی مداحی (80 کیلوگرم)، محمود تبریزی نوری ( 85 کیلوگرم)، آرش نویدی (90 کیلوگرم) تنها با اختلاف 2 امتیاز با نفر اول و حسن پناهی (100+ کیلوگرم) به عنوان دوم و مدال نقره دست یافتند.

شایان ذکر است؛ این مسابقات زیرنظر فدراسیون جهانی پرورش اندام (IFBB) برگزار شد و امیر امیری رئیس انجمن قویترین مردان و بدنسازی ایران و نماینده فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب اندام (IFBB) در ایران، قهرمانان کشورمان را همراهی می کند.

گفتنی است؛ مرتضی روشن ضمیر در وزن 100 کیلوگرم که پیش از این مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرده بود، به عنوان قهرمان قهرمانان آسیا معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.