عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب ایران الگوی واقعی بیداری اسلامی محسوب می شود چرا که موجب پویایی سیاسی در اغلب کشورهای اسلامی شده است.

 انقلاب ایران الگوی واقعی بیداری اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حسین مظفر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در میدان انقلاب ارومیه افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب مردمی و فراگیر در جهان به شمار می رود که دارای محبوبیت، مشروعیت، جمهوریت و اسلامیت کامل است.
وی ادامه داد: انقلاب نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم چرا که این انقلاب به الگویی بی بدیل در بین جهانیان تبدیل شده است.
وی اعتقاد به خدا و آموزه های دینی، اطاعت از رهبری به عنوان جانشین بر حق امام زمان (ع) و حضور و مشارکت همه جانبه مردم را رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ایران در طول 37 سال گذشته عنوان کرد.
مظفر گفت: ملت ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد چرا که این ملت با حفظ استواری، همدلی و انسجام همه جانبه توانسته در مقابل مشکلات هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها، بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی پایداری کند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار می رود مردم با حفظ هوشیاری و آگاهی بیش از پیش خود در انتخاب افراد اصلح و شایسته قدمی بزرگ و مثبت بردارند چرا انتخابات فرآیندی در جا به جایی مسئولان است و تنها رویدادی است که آراء و نظرات مردم در آن گنجانده می شود.
وی ادامه داد: 22 بهمن روز تحقق نظام ولایی ایران است که رمز استقلال، آزادی و اضمحلال رژیم شاهنشاهی در آن نهفته شده و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از آن تاریخ به یاد دارند.
وی اظهار کرد: روز 12 بهمن روزی است که مردم ایران در پاسخگویی به رژیم شاهنشاهی در بستن فرودگاه ها جهت جلوگیری از بازگشت امام به ایران اسلامی اعلام کردند که ای امام قلب های خود را دروازه و باند فرودگاه تو قرار می دهیم.
مظفر ادامه داد: رژیم شاهنشاهی به خیال اینکه با تبعید و دور نگه داشتن امام خمینی(ره) از ایران می تواند عشق و ارادت مردم و یاران با وفای امام راحل را کم رنگ کند، تلاش های بسیاری انجام داد ولی در نهایت با پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام نقش بر آب شد.
وی افزود: حضرت امام راحل یک انقلابی بزرگ و رسول انقلاب در عصر معاصر بودند که با دستان خالی و با حمایت همه جانبه مردم ولایت مدار ایران اسلامی به جنگ رژیم طاغوت رفتند و ایران را از چنگال دشمنان اسلام نجات دادند.
مظفر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 برای موافقین شگفتی و خاری بر چشم مخالفان و دشمنان بود به طوری که دشمنان پیش بینی چنین پیروزی و ظفری را حتی در سر هم نمی پروراندند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حماسه ای دیگر در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی رقم خورد.
مردم ایران امروز یک دل و یک صدا در راستای دفاع از آرمان های انقلاب فریاد دادخواهی و ظلم ستیزی سر داده و پیر و جوان، زن و مرد به خیابانها آمدند و قدرت و اقتدار خود را در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن به جهانیان نشان دادند.
مردم ولایت مدار و انقلابی آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیز با در دست داشتن پلاکاردها، تصاویری از ایام انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف منسجم انسجام ملی، همبستگی، همدلی و همزبانی ملت و دولت به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان ارومیه ای در حالی که دست نوشته هایی مزین به تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر، رهبر کل جهان خامنه ای رهبر است، تفرقه و اختلاف سیاست دشمن است، شعار ملت ما پیروی رهبر است، همدلی و اتحاد عامل این کشور است، عامل هر اختلاف زیر سر دشمن است، آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی ( آذربایجان بیدار است و پشتیبان انقلاب است) و آذربایجان جانباز رهبرینن آیرلماز(مردم آذربایجان پشتیبان رهبر هستند) حمایت خود از انقلاب را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
در مراسم راهپیمایی امروز حضور نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تبلیغات کمرنگ و حاشیه ای در میان مردم به چشم می خورد.
راهپیمایی کنندگان در شهر ارومیه پس از طی مسیر خیابان امام(ره) در میدان ولایت فقیه گرد هم آمدند.
قرائت قطع نامه در 13 بند که با فریاد الله اکبر راهپیمایی کنندگان مورد تائید قرار گرفت و در ادامه سرود 1357 نفری توسط دانش آموزان دختر به اجرا در آمد و پس از آن 37 کبوتر به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در فضای میدان انقلاب ارومیه به پرواز در آمدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.