دبیرکل حزب مؤتلفه در پاسخ به شایعات منتشر شده درباره لیست ائتلاف اصولگرایان مشهد گفت: نظرم درباره تأیید این لیست توسط آیات عظام طبسی و علم‌الهدی صرفأ یک نظر شخصی بوده و به تأیید همه اعضای ائتلاف نرسیده بود.

نظرم درباره لیست ائتلاف اصولگرایان مشهد یک نظر شخصی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد‌نبی حبیبی در گفت‌وگو با فارس، افزود: در نخستین جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد پیشنهاد بنده این بود که اگر نهایتاً نظر مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله واعظ‌ طبسی جهت تأیید لیست کسب شود لیست اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه این یک پیشنهاد شخصی بود و به تصویب آن شورا نرسید، خاطرنشان کرد: زمانی که بنده این پیشنهاد را دادم اول جلسه بود و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده بودند، به نوعی پیشنهادم این بود که نتیجه به تأیید مشترک آیت‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله واعظ‌ طبسی برسد، که تصویب نشد.
حبیبی تصریح کرد: اینکه آیا شورا این پیشنهاد بنده را قبول داشتند یا خیر، اطلاعی ندارم، بنده چون نمی‌توانستم شرطی برای شورا بگذارم از موضع شرط گذاشتن نگفتم چون مسئولیتی در شورا نداشتم که بخواهم شرط بگذارم و صرفأ یک پیشنهاد شخصی دادم که مقبول واقع نشد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه لیست ائتلاف اصولگرایان مشهد را تأیید می‌کنید یا خیر، تأکید کرد: فعلاً درباره لیست و افراد مطرح شده در این لیست اظهار نظر نمی‌کنم.
بر اساس این گزارش، چهارشنبه گذشته ائتلاف اصولگرایان مشهد لیست انتخابات مجلس شورای اسلامی را ارائه و نام پنج نفر از کاندیداهای مورد حمایتش را منتشر کرد.
در واکنش به انتشار این لیست شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها به نقل از محمد‌نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اعلام کردند که این لیست تا به تأیید آیت‌الله واعظ‌ طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان و آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد نرسد مورد تأیید نیست که توسط دبیرکل حزب مؤتلفه تکذیب شد.
اعضای 9 نفره ائتلاف اصولگرایان مشهد شامل، دو نفر نماینده از جبهه پیروان خط امام و رهبری، دو نفر نماینده ‌از مجمع ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی (‌متفا‌)، دو نفر نماینده از جبهه پایداری، یک نفر نماینده از جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، یک نفر نماینده از جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و یک نفر نماینده از سایر مجموعه‌های اصولگرا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.