استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی غرورآفرین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده و پرشور مردم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علیرضا شیدیان در این پیام نوشت: حضور پر صلابت و غرورآفرین مردم همیشه در صحنه در مراسم یوم الله 22 بهمن همراه با بیداری، هوشیاری و تاکید بر آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق افق ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری بر نخواهد داشت.
به گزارش روز جمعه استانداری خراسان رضوی، وی افزود: مراسم راهپیمایی سی و هشتمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار این استان درکنار سایر ایرانیان دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملتهای تحت ستم و ظلم استکبار جهانی آفرید.
استاندار خراسان رضوی در این پیام نوشت: این حضور به فریادی رسا برای محکومیت توطئه های دشمنان اسلام، تروریسم و حامیان آنها مبدل شد.
وی افزود: این راهپیمایی فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود و ناقوس اضمحلال تحریمها و بی اثر بودن فشار اقتصادی بر ملت ایران به صدا درآید.
رشیدیان ادامه داد: این حضور باشکوه و یکپارچه امت همیشه در صحنه خراسان رضوی در خیابانها و مسیر راهپیمایی تا مکانهای تعیین شده با غریو دشمن شکن الله اکبر قلب رهبر معظم انقلاب و خدمتگزارانشان را در دولت تدبیر و امید مسرور ساخت.
وی از حضور باشکوه امت همیشه در صحنه قدردانی و بیان کرد: بطور قطع ایران اسلامی با این مردم وفادار، مقاوم و ولایتمدار افق روشن توام با سرافرازی و شکوه را به نظاره خواهد نشست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.