قدس آنلاین/حسین ‌پورحسین: با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرادی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس فنی ومهندسی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی وسیاسی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شرکت ۸۰۰ زوج دانشجو جلسات سه روزه مشاور خانواده در سالن همایش‌های صداو سیمای مشهد برگزار شد.

 ۸۰۰ زوج دانشجو زندگی مشترک را در جوار حرم مطهر رضوی آغاز کردند

مدیر طرح ملی «همسفر تا بهشت» مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار قدس گفت: ترویج ازدواج آسان، بهنگام، آگاهانه و پایدار در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از اهداف طرح ملی «همسفر تا بهشت» است.
حسین جوادی با اعلام اینکه امسال نوزدهمین ازدواج دانشجویی است که برگزار شد، افزود: 10 کاروان در قالب این طرح به مشهد مشرف شده‌اند و تاکنون حدود هشت هزار زوج در این کاروان‌ها امکان حضور و زیارت حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 25 هزار زوج دانشجو در سال آینده زندگی خود را از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) آغاز می‌کنند،گفت: زوج‌های دانشجو هر کدام از کاروان‌ها به مدت سه روز افزون بر زیارت معنوی، در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و استادان برجسته کشور در جلسات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی به دانشجویان مشاوره می‌دهند.
مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور درباره زوج‌های شرکت‌کننده در این کاروان عنوان کرد: در این کاروان 860 زوج حضور دارند که 200 زوج ویژه دانشگاه تهران و بقیه زوج‌های دانشجواز استان یزد و شماری هم از بقیه دانشگاه‌های کشور همسفر طرح همسفر تا بهشت شده‌اند و در این سفر معنوی و زیارتی برنامه‌های گوناگون از جمله برگزاری جشنوار‌ه‌های فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.