۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 349100

قدس آنلاین – رها واعظی: به نظر می رسد که دو گوشی هوشمند گلکسی S۷ و S۷ Edge سامسونگ، در دسته ی گوشی های هوشمند گران قیمت قرار می گیرد.

قیمت گذاری گلکسی S۷ و S۷ Edge سامسونگ، فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در حال حاضر جزییات زیادی در خصوص گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ منتشر شده است و انتظار می رود که این دو گوشی هوشمند در روز بیست و یکم ماه فوریه عرضه شود.

البته هنوز به طور رسمی قیمتی برای این دو مدل اعلام نشده است، اما به تازگی، خبرهایی از قیمت گذاری این گوشی های هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد به زودی با دو گوشی بسیار گران قیمت سامسونگ رو به رو خواهیم شد.

اطلاعات قیمت گذاری دو گوشی هوشمند جدید گلکسی سامسونگ در یک وب سایت هلندی فاش شده است و به گفته ی این وب سایت، اطلاعات کاملا قابل اعتماد است.

براساس اطلاعات منتشر شده در این وب سایت هلندی، قیمت مشخص شده برای گوشی هوشمند گلکسی S7 Edge برابر با 800 یورو و برای گوشی هوشمند گلکسی S7 برابر با 700 یورو می باشد.

قیمت هایی که به تازگی اعلام شده است، با قیمت هایی که پیش از این در خبرها منتشر شده بود مطابقت دارد.

در حال حاضر، هنوز قیمت گذاری در انگلستان د ایالات متحده ی آمریکا مشخص نیست، اما ظاهرا قیمت ها در این مناطق نیز با اروپا مشابه خواهد بود.

گفته می شود که در ایالات متحده ی آمریکا، قیمت گلکسی S7 Edge  برابر با 800 دلار و قیمت گلکسی S7 در این کشور برابر با 787 دلار خواهد بود.

این قیمت گذاری در انگلستان برای گوشی هوشمند گلکسی S7 Edge سامسونگ برابر با 622 پوند و برای گوشی هوشمند گلکسی S7 برابر با 544 پوند می باشد.

قیمت های اعلام شده احتمالا برای مدل های 32 گیگابایتی این دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ می باشد و قیمت برای نسخه های 64 و 128 گیگابایتی گلکسی S7 و S7 Edge متفاوت خواهد بود.

رویداد رونمایی از گوشی های هوشمند جدید سامسونگ، قرار است در روز بیست و یکم ماه فوریه باشد و برای تایید رسمی خبر قیمت گذاری ها باید تا روز رویداد رسمی منتظر ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.