قدس آنلاین - یزد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت قهرمان ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر اوج عزت و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

ملت ایران در ۲۲ بهمن اوج بصیرت خود را نشان دادند

به گزارش قدس آنلاین از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری با تشکر از حضور گسترده آحاد مردم دارالعباده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران با هوشیاری در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند .
وی گفت: اوج این حضور و همبستگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بود که با مشارکت گسترده مردم انقلابی در سطح کشور و یزد برگزار شد و مردم دلبستگی خود را به نظام الهی نشان دادند.
امام جمعه یزد افزود: پیام اصلی مشارکت مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همان حمایت همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و باید همواره این همبستگی و حمایت ها تداوم داشته باشد .
ناصری گفت: حضور گسترده مردم در میادین مختلف نظام و انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته موجب شکست توطئه های استکبار جهانی و حامیان آنها شده و باید ملت ایران در سایه ولایت فقیه به وظایف خود عمل کنند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: بر مردم و مسئولان است تا همچنان به عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف نظام و ولایت بکوشند که همین امر یک وظیفه محسوب می شود .
ناصری افزود: حفظ ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی یک تکلیف بزرگ است که تمامی مردم و مسئولان باید بیش از گذشته احساس تکلیف کنند که این موضوع وجود دارد و باید تداوم یابد .
وی گفت: انقلاب اسلامی یک عطیه و هدیه الهی است که موجب گسترش موج بیداری اسلامی در سطح جهان و منطقه شده و این میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) است .
امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت و جایگاه انتخابات در ایران اشاره و گفت: توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در مورد ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی یک وظیفه مهم بر عهده کاندیداها و حامیان آنها است .
ناصری اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید گسترده ، عالمانه و با رعایت موازین دینی و انقلابی و پرشور برگزار شود و همه باید برای تحقق آن بکوشند .
وی ابراز امیدواری کرد تا منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به وظایف قانونی خود عمل کنند .


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.