رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: این روسیه، ایران، سوریه و مقاومت و نیروهای مردمی هستند که با تکفیریها مبارزه می کنند نه آمریکا و عربستان و ترکیه.

روسیه، ایران، سوریه و مقاومت با تروریسم مبارزه می‌کنند نه آمریکا
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، «سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در نقاط مختلف استان حلب، تصریح کرد: با توجه به تحولات میدانی اخیر، پیروزی بر تروریست های تکفیری در عرصه نظامی نزدیک شده و قدرت تکفیریها در حال فروکش کردن است.
بر اساس این گزارش، وی با اشاره به شکست حامیان تروریسم در سوریه در تحقق اهدافشان، اظهار داشت: تمامی معادلاتی که حامیان تکفیریها به آن دل بسته بودند و آرزوی عملیاتی شدن آن را داشتند در حال از دست رفتن است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: دستاوردهایی که در حلب محقق شد، پروژه های آمریکا، عربستان و ترکیه را به شکست کشاند.
وی با اشاره به توطئه اخیر رژیم سعودی برای حمله نظامی زمینی به سوریه و حمایت آمریکا از این توطئه، اظهار داشت: سعودیها و آمریکایی ها به دنبال سرپوش نهادن بر رسوایی خود در منطقه و جهان هستند؛ آنها در صددند تا این حقیقت که روسیه، ایران، سوریه، مقاومت و نیروهای مردمی در حال نبرد با تکفیریها هستند را انکار کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.