در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای لیگ اروپا تیم های پورتو، منچستر یونایتد و ناپولی مقابل حریفان خود شکست خوردند.

پورتو در خانه دورتموند باخت/ منچستر برابر میتیلند تسلیم شد

به گزارش قدس آنلاین، دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در یک مهمترین بازی‌های برگزار شده تیم دورتموند در زمین خود برابر پورتو به پیروزی ۲ بر صفر رسید. لوکاس پیشچک (۶) و مارکو رویس (۷۱) برای دورتموند در این مسابقه گلزنی کردند.

تیم منچستر یونایتد در خانه میتیلند به میدان رفت که این بازی با حساب ۲ بر یک به سود میتیلند پایان یافت. ابتدا ممفیس دیپای در دقیقه ۳۷ برای تیم یونایتد گلزنی کرد. پیونه سیسو هم در دقیقه ۴۴ گل تساوی را به ثمر رساند. و در دقیقه ۷۷ پاول اوناچو گل دوم میتیلند را وارد دروازه یونایتد کرد. حالا فن خال و شاگرداش باید در دیدار برگشت خود را از حذف شدن نجات دهند.

فیورنتینا و تاتنهام در ورزشگاه آرتیمو فرانکی جدال حساسی را برگزار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.. ناصر شادلی گل تاتنهام را در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در دقیقه ۵۹ فدریکو برناردشی گل تساوی را درون دروازه تاتنهام جای داد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم انجام گرفته ویارئال اسپانیا در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف ناپولی ایتالیا رفت و این تیم را یک بر صفر پشت سر گذاشت. دنیس سوارز در دقیقه ۸۲ برای زیر دریایی ها گلزنی کرد.

نتایج دیدارهای مهم برگزار شده به شرح زیر است:

* فیورنتینا یک - تاتنهام یک
* ویارئال یک - ناپولی صفر
* میتیلند یک - منچستر یونایتد یک
* دورتموند ۲ - پورتو صفر
* سنت اتین ۳ - بازل ۲
* اندرلخت یک - المپیاکوس صفر
* سویا ۳ - مولده صفر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.