۴۰۰ تن از گروه تروریستی فیلق الشام از طریق مرز ترکیه وارد شهر تل رفعت واقع در حومه شمالی حلب شدند.

ورود ۴۰۰ تروریست به سوریه از مرز ترکیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، 400 تن از گروه تروریستی «فیلق الشام» با تمام سلاح‌های خود از طریق مرز ترکیه از ادلب خارج شده و بار دیگر از طریق مرز ترکیه وارد شهر تل رفعت حومه شمالی حلب شدند.

ترکیه از روز گذشته و پس از تهدید کردهای سوریه برای عقب‌نشینی از مواضعی که در نبرد با داعش و النصره به کنترل خود درآورده بودند، سه مرتبه مناطق تحت کنترل کردهای سوریه را در شمال این کشور گلوله‌باران کرده است.

ترکیه ادعا می‌کند که هدف آن مقابله با داعش است، با این حال اصرار دارد که کردهای سوریه حق ندارند وارد مناطق شمالی حلب شوند. این مناطق تحت تصرف جبهه النصره و داعش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    سران نجس وحشی عربستان سعودی و سران نجس وحشی ترکیه نمی توانند برای ملت سوریه تعیین تکلیف کنند. ملت سوریه باید درباره آینده سوریه تصمیم بگیرند نه سران جنایتکارعربستان وسران جنایتکارترکیه. ترکیه درمدت 6 سال ثابت کرد که تمام نیروهای تکفیری درسوریه ارتش ترکیه هستند که شکست خورده اند.
  • تروریست ضد تروریسم IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ درخواست پادشاه اردن از اسرائیل برای نبرد با داعش پادشاه اردن، از رژیم صهیونیستی خواست، علیه گروه داعش در سوریه، وارد عمل شود. تروریست ضد تروریسم. جنایتکارشماره یک ضد جنایتکاردرجه یک. داعش واردن واسرائیل وآمریکا وانگلیس و امارات وعربستان وترکیه و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.